Main Menu

delta city blues live

Started by Ben Rodenburg, 10 June 2006, 23:37:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Daan

Quote from: "vincentk"Kiezen? die snap ik niet.
je mag dus als je aangenomen bent naar elk conservatorium gaan?

Hij heeft twee keer auditie gedaan. Zowel bij het conservatorium in Rotterdam als bij Tilburg. Bij beiden waren ze enthausiast had ik begrepen... Dus nu heeft hij de keus waar hij die opleiding gaat volgen :) .
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

vincentk

haha euhw, laat ze maar om hem vechten :)

Ben Rodenburg

in rotterdam was ik de beste, met nog 1 iemand (A)

en in tilburg heb ik niks gehoord eigelijk.. ikw as een dag te vroeg maar de jury was er toch dus heb ik toen maar auditie gedaan (heel me band bij me:P )

was iets administratief werk fout gegaan
:P
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Daan

Toch mooi, dat je ze dan enthausiast hebt gemaakt en dat in hun tijd. Zou wel erg lullig zijn als het niks was dus zonde van hun tijd  :-D . Maar Rotterdam is natuurlijk wel dichter bij jouw...

Sonja

ik zou persoonlijk naar de school gaan waar je de beste indruk gekregen hebt..of dat nou rotterdam, of tilburg is..kijk...brabanders zijn en blijven gezellig..en de studenten daar zijn zo anders als in t rijnmond gebied..maar..je moet gewoon kiezen waar je je t meest op je gemak voel..en idd..rotterdam is en blijft lekker dichtbij.

Succes met kiezen Ben ;-)
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

the martin

Ik ben in ieder geval errug onder de indruk...
(En jaloers  :lol: )
Moest toch maar eens wat meer gaan oefenen thuis (zegt die terwijl die weet dat die dat niet gaat doen  :oops: )

Pato

k wet niet of dit de plek is om te zeggen,

maar ik ben net terug van mn auditie in tilburg, en ben aangenomen:D

ze hadden unaniem besloten, wel lekker gevoel:)

Ben Rodenburg

gefeliciteerd!!!!

misschien zien we elkaar dan volgend jaar wel ind ezelfde klas! :D
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Pato

haha wie weet, iig niet veel saxofonisten in tilburg als ik het zo hoor...

ze hadden het nog wel over je, ze moesten nog wat invullen ofzo, en ik hoorde zo:

Die jongen van gisteren, die speelde toch delta city blues.

dus toen had ik al zon vermoeden dat jij langs was geweest:D

van wie wil je les, Paul Weiling of Tom beek

Ben Rodenburg

ja klopt, ben nog gebeld vandaag...

ehm, voorkeur tom beek, heb al een tijdje digitaal contact gehad en nu ik ook even zonder druk met hem heb kunnen praten besefte ik wel dat t goed zou kunnen klikken, hij is echt een toffe kerel
:P

paul weiling was er helaas niet gister

Pato

ok, k heb dit jaar les gehad van paul, echt wel een goeie kerel ook

tom beek zat vorig jaar bij mn toelating geloof ik, maar ik verder eigenlijk nooit meer gezien

we zullen wel merken bij wie ik kom, het maakt me niet veel uit allemaal

the martin

Pato ook jij gefeliciteerd joh...

Ik hoop dat we nog veel van jullie mogen leren  :P

Daan

Ja inderdaad gefeliciteerd Pato...

Ben Rodenburg

hahaha!!!

ik ben niet geslaagd, moet een herexamen doen ;)

Sonja

Quote from: "saxy-benny"hahaha!!!

ik ben niet geslaagd, moet een herexamen doen ;)

uuum...HE....ik vat m ff niet meer...ben je niet aangenomen???!!!

je was toch al officieel aangenomen verklaard.. :roll:
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz