Main Menu

hoi allemaal

Started by SFANX, 15 June 2006, 01:03:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SFANX

ben niet zon computernerd  :shock: maar wel een saxfan :lol: (SFANX) en zou graag wat meer weetjes, nieuwtjes en ouwetjes horen over voornamelijk saxen en improviseren.kom uit het NNO van het land en moet altijd mijlen ver rijden om mijn muzieksmaak te onderhouden. :? mijn uitvalsbasis is dan vooral groningen waar ik regelmatig in "de Spieghel" en vaak op dinsdagavonds de livejazzjamsessies in de "smederij" muziek luister om de volgendedag meestal zelf proberen natespelen :!:  :oops: op mijn niveau dan wel.
Verder ben ik een hele grote Eric Dolphy fan, de eerste tonen van "on green dolphin street" was mijn vroegste herinnering aan muziek en het heeft heel lang geduurd voordat ik wist wie dat speelde welk instrument(op die uitvoering trouwens basclarinet) en waar ik vooral verder moest zoeken, maar tegenwoordig kom ik weinig Dolphy's meer tegen die ik nog niet heb! 8)
een van de redenen waarom ik mij op dit forum meld omdat ik een bouwjaar zoek van mn net verkregen dolnet baritonsax serie nr 63353 kon helaas geen vermeldingen op het net vinden en misschien kan iemand mij daarin verder op weg helpen, ben benieuwd groetjes SFANX :-D
alt: buescher aristocrat "big B" 1945  tenor: buescher aristocrat"big B"1947  bar: dolnet(50er jaren)

Tony

Hey Sfanx... welkom hier!

'k Heb net op saxpics.com gekeken en als ik zo de serienummers zie dan zou ik schatten dat ie ergens uit half '50 komt.

Daan

Hoi SFANX,

welkom op dit forum...
Je gebruikersnaam is dus scripties? SFANX
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

vincentk

Hey SFANX welkom!

speel je zelf ook wel eens mee tijdens zo`n jam sessie?

Smelly Jelly

Quote from: "SFANX"ben niet zon computernerd  :shock: maar wel een saxfan :lol: (SFANX) en zou graag wat meer weetjes, nieuwtjes en ouwetjes horen over voornamelijk saxen en improviseren.kom uit het NNO van het land en moet altijd mijlen ver rijden om mijn muzieksmaak te onderhouden. :? mijn uitvalsbasis is dan vooral groningen waar ik regelmatig in "de Spieghel" en vaak op dinsdagavonds de livejazzjamsessies in de "smederij" muziek luister om de volgendedag meestal zelf proberen natespelen :!:  :oops: op mijn niveau dan wel.

De
Spieghel, daar zouden wij eens spelen maar is door een dubbele boeking :oops:  niet doorgegaan. Isdat een leuke tent? Ik overweeg een herkansing met ee ander bandje namelijk...

Uiteraard heet ook ik je hartelijk welkom hier!
T: Yanagisawa T901 (neck upgrade), Berg Larsen 105 1 SMS, Rico Select Jazz 3M
S: Yamaha YSS 475, Selmer S80 F, Rico Select Jazz 2,5
B: Migma (oudje), Otto Link Super Tone Master 8, Rovner for Otto Link, Rico Royal 3

John G

Welkom op de frum SFANX

Groetjes
John
Maybe... Someday.... I\'ll be able to play (beter) \":)\"

the martin

CBone

Olla en ook hartelijk welkom

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

Sonja

welkom en have fun op t forum  :D