Waarom honden en mondstukken niet samen gaan.

Started by Tony, 06 November 2004, 21:48:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tony

juinen

Balen zeg!
Ik kan je uit ervaring vertellen dat sommige honden ook gek zijn op rietjes.
Die van mij heeft eens al mijn rietjes opgegeten, ik had ze op een tafel op zolder liggen,waar hij naar toe was geslopen (hij weet best dat hij daar niet mag komen) en haalde ze zelfs uit de doosjes om ze kapot te kauwen.
Later probeerde hij ze zelfs nog weer opnieuw uit de prullebak te halen, er zal wel een lekker luchtje aan zitten.
Dus pas ook op met je rietjes!!!! (alhoewel, zonder mondstuk heb je ook niets aan rieten;)
Groetjes Maaike

NicolaasR

He Tony,

Daarom was je zondagavond niet in de Badcuyp. Zonde hoor.
Leuk gespeeld daar trouwens. Volgende keer beter.
Groetjes,
NicolaasR
 Tenor Julius Kleilwerth The New King, Otto Link 7 *, VanDoren T95, V16 Eboniet, La Voz

Tony

Klopt... ik moest daar idd spelen (om 21.15) maar was onderweg daar naar toe met m'n saxkoffer achter de trapleuning blijven haken en van de trap af gestuitert. 'k Had last van m'n ribben en ademhaling voelde ik ook behoorlijk. Ben toch even voor de zekerheid naar het ziekenhuis voor foto's gegaan.

Heb jij daar ook gespeeld? Met wat?

'k Heb trouwens al een nieuw mondstuk. Een ebonieten Berg larsen... speelt en klinkt te gek.

NicolaasR

Ik heb daar ook gespeeld. Uit de workshop Blaas je Basis hebben we een vevolg gemaakt, genaamt Warehouse164. Daarmee hebben we in de Badcuyp een aantal nummers gespeeld. Leuk trouwens dat jullie ook aan het zingen zijn geslagen. Klonk erg leuk.
Na de tijd zijn we nog met een aantal aan het jammen geslagen. Al met al een leuke avond en jammer dat je er niet was.
Groetjes,
NicolaasR
 Tenor Julius Kleilwerth The New King, Otto Link 7 *, VanDoren T95, V16 Eboniet, La Voz

Tony

Ja, zeker jammer.
Speel je de 21e ook in Bimhuis? Ik ben er met The Cotton Club big band.

NicolaasR

Ja ik speel ook op de 21e in het BIMhuis. Ik wist niet dat je in de Contton Big Band speelde. Is dat niet van Simon Lutz ??
Wij spelen om 15.00 uur.

:D
Groetjes,
NicolaasR

Tony

Klopt... ik ben nu 2x geweest :) Maar 't is wel leuk... ook hele leuke stukken.

A.s. zondag speel ik rond 17.00 uur geloof ik... we spelen 5 stukken waarvan ik 3x een solo heb :)

'k Vind 't alleen jammer dat m'n Martin nog niet klaar is (ligt uit elkaar voor revisie). Heeft toch een wat vetter en donkerder geluid dan de M VI.

Speelt Alex ook?

NicolaasR

Dat heb je dan snel voor elkaar gekregen: 2 x meespelen en dan meteen 3 solo's.
Als het een beetje meezit blijf ik luisteren tot 17.00 uur (ben een beetje ziek). Alex speelt ook mee zondag. Wij spelen 3 nummers.
Speelt de Cotton band alleen Jazz nummers ?
Groetjes,
NicolaasR

Daan

mijn honden zijn ook gek op kluiven , ze eten/kluiven op alles maar nooit op mijn rietjes of mijn mondstuk (niet dat ik ze die laten zien...)
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Ben Rodenburg

heej anthony, toch maar overstappen op metalen mondstukken he :P
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Daan

dan krijg je zo'n mondstuk met allemaal van die gaatjes enz. netzoals een pen waarop alleen maar gekouwd is  :lol:

alsof dat er lekker fris eruit ziet en speelt :P

Ben Rodenburg

hoge drukspijt erop en opvullen :P
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Daan

dan zou je hem aan de binnenkant moeten fijlen als het doordrukt :P

Tony

Nehhh... drukt niet door. Maar 't is ook niet meer echt bruikbaar ;)