Zin in een Forum Meeting?

Started by Sonja, 17 July 2006, 12:38:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lisjeee!

ik ook weer.
Vond het echt heele erg gezellig!

Alleen de terugweg, Benny zette me op de verkeerde trein, hij stopte niet in schiedam maar in Delft, dus ik van delft overgestapt op de trein naar schiedam centrum, daar overgestapt op de trein naar hoek van holland. Whahaha en toen nog ff 3 km terug lopen.

Ik ben nu echt moe, maar het was iig gheeeeel erg leuk!! Vond het echt gezellig !! :-D
Slagwerker, Rijnmondband te Schiedam

John G

Zo... ik ben ook weer thuis. Bedankt allemaal voor de gezellige middag. Ik zal alleen meer oefenen dat ik met meer partijen mee kan spelen.

Sonya ook badankt voor het organiseren.... echt perfect

Groetjes
John
Maybe... Someday.... I\'ll be able to play (beter) \":)\"

beginner

Ik ben ook weer thuis :D  nog motor pech gehad onderweg  :( ter plekke weer opgelost kontoen weer verder . Sonja en de rest bedankt voor de mooie dag  :)
1*Alt cannonball mad meg, Mondstuk Selmer Super Session D  
2*Tenor Grassi Mondstuk SML metal 4* Selmer c*
Francois Louis Ultimate Rietbinder voor Alt

Lisjeee!

Quote from: "beginner"Ik ben ook weer thuis :D  nog motor pech gehad onderweg  :( ter plekke weer opgelost kontoen weer verder . Sonja en de rest bedankt voor de mooie dag  :)
Hej beginner,

ik en vast en aantal andere vonden het echt tof dat je er was,
vooral omdat je net begint, vond ik het echt geweldig om je zo fanatiek en vol enthosiasme te zien meespelen!

Vond het erg leuk :)

beginner

Quote from: "Lisjeee!"
Quote from: "beginner"Ik ben ook weer thuis :D  nog motor pech gehad onderweg  :( ter plekke weer opgelost kontoen weer verder . Sonja en de rest bedankt voor de mooie dag  :)
Hej beginner,

ik en vast en aantal andere vonden het echt tof dat je er was,
vooral omdat je net begint, vond ik het echt geweldig om je zo fanatiek en vol enthosiasme te zien meespelen!

Vond het erg leuk :)

Bedankt  :D
1*Alt cannonball mad meg, Mondstuk Selmer Super Session D  
2*Tenor Grassi Mondstuk SML metal 4* Selmer c*
Francois Louis Ultimate Rietbinder voor Alt

Sonja

jaja..kben er ook weer..maar t was zeker supergezellig!! fijn te lezen dat jullie allen na wat strubbelingen zie ik, weer thuis zijn...er zijn wat foto`s gemaakt, alleen ff geduld, ze worden zo spoedig mogenlijk geplaatst..

al met al  een superleuke dag, en weer leuke nieuwe mensen ontmoet! zeker weer voor herhaling vatbaar hoor :D
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Ben Rodenburg

ik ben nu pas thuis :P

ik werd gewenst de muren te komen evrven bij me zus dr nieuwe crib! :P

ik vond het weer errug gezellig
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Jazzy-L

Ik ben een beetje laat met posten..
Maar ik wilde dus zeggen dat ik zondag echt geslaagd
vond :-D
(er word van mij gezegd dat ik 23 uur hyperactief ben en dat ene uur slaap ik...(A))
Make your words Sweet like Music!
Groetjes,
    Loraine

Lisjeee!

Quote from: "Jazzy-L"Ik ben een beetje laat met posten..
Maar ik wilde dus zeggen dat ik zondag echt geslaagd
vond :-D
(er word van mij gezegd dat ik 23 uur hyperactief ben en dat ene uur slaap ik...(A))

haha zo hyperactief was je nog niet :P maar ik ook niet :P En heb k heb adhd moet je nagaan hihi

Jazzy-L

ECHT??
dat wist ik niet XD
lijkt er ook niet echt op (A)
Maar meestal met gezelschap dat je nog niej zo lang kent heb
je dat wel he...
Make your words Sweet like Music!
Groetjes,
    Loraine