Main Menu

motor gekocht

Started by Sonja, 12 August 2006, 18:24:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sonja

dit is m...

voorlopig mag ik achterop, maar ik wil nu ook mn rijbewijs gaan halen  :smt080
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Lisjeee!

soso, relaxed dingetje  :-D
Slagwerker, Rijnmondband te Schiedam

Tony

Leuke fiets. Hoeveel CC is ie?

Sonja

mm..kzal t eens aan m vragen...geeeen idee eigenlijk!! whahaha :-D  :D

the martin

LTD 750 of 700 ??
Kan het net niet lezen.

Ikke jaloers  :twisted:

Amanda

Gaaf zeg!!
En nu maar lekker toeren :D
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Sonja

ziet er mooi uit granny..Die bmw`s zijn zoiezo oerdegelijk..mooie motorfietsen idd...we stonden ook nog in dubio om een bmw aan te schaffen, maar zijn toch overstag gegaan voor de chopper...rij jij ook met iemand achterop vaak?? vraag me af hoe dat is....mn vriend heeft dus nog nooit met iemand achterop gereden..zal wel ff wennen zijn..

Sonja

owww..hij is wel mooi hoor granny...ik zal binnenkort ff een kiekje ervan maken..hij staat bij het werk van mn vriend, en die is een paar dagen buitenaf aan de slag..maar zaterdag gaan we weer op pad..weer of geen weer.. :-D

Sonja

ik zou trouwens bijna zweren dat dit m was..deze stond op internet ergens..het enigste verschil lijk mij dat wij een windscherm voorop hebben, en leren tassen aan de zijkant..

Daan

Quote from: "koostenoos"
Quote from: "koostenoos"Dat is de beste motor die er is, een moto guzzi california.
ik rij al een aantal jaren op een (behoorlijk) gele rond, altijd al willen hebben en ik doe hem niet meer weg.
In de Alblasserwaard rijden er maar een paar rond. Misschien hebben we weleens naar elkaar gezwaaid.....

Een prima combinatie, guzzi's en saxofoons. veel plezier er mee.
Ik heb zo'n BMW gehad, een RS100, zo'n 60.000 km met plezier en zonder problemen mee gereden. En nog zei hij bij het gasgeven: Danke, danke, danke, danke (luister maar eens goed). Het blijft een Duitse motor natuurlijk.

De nieuwe Guzzi (die retro) vind ik niks. Ik hou meer van echt oud dan van retro. Mijn sax is ook al zo'n 60 jaar oud, maar mooier dan een nep-vintage.

Owww je bent dus toch een saxofonist  :-D . We hebben ook nog een leuk gedeelte op het forum: Klik hier! :) .

Owja ik ga zomaar off-topic, ik kan nog herrinneren dat ik een paar keer achterop bij me vader zat op de motor maar toen was ik wel klein ik denk een jaartje of 5 ofzo :) .
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."