Dat is met vele tassen zo, dat ze losschieten. Al meerdere keren gehoord van verschillende mensen. Met name de Pro-tecs koffers hebber hier last van van het losschieten. Ik had hem een paar keer op mijn rug en ik merkte al snel genoeg dat dat ringetje van die haak verbogen was...
Gelijk 2 grote muskatonhaken
(weet niet precies hoe dat heet) gekocht ervoor en nergens geen last meer... Ik had daarvoor wel wat dingen geprobeerd met ty-rips maar dat helpt ook niet echt... Ik ook op die schouderband ty-rips zitten (Edwin was één van de mensen die met die tip kwam)...
Vele mensen vinden het nog bijzonder dat als je je koffer laat vallen dat er inderdaad deuken in kan komen. Maarja vele koffers zijn ook niet hardschalig enz. Maar je kunt je toch makkelijk voorstellen dat als je hem laat vallen (en je had hem op je rug of je nou fietsend bent of niet) dat hij toch hard valt met een saxofoon erin...
Ik gebruik zelf voor mijn alt een pro-tec koffer, enorm handig super veel spullen kan je erin kwijt....
Ik vind die nieuwe koffer van Bam echt gaaf:
Klik hier!Ik dacht eigenlijk dat hard schalen koffers het beste was? Heb je een voorbeeld van die koffers met schuim voor protectie Edwin?