Author Topic: SFANX!!  (Read 2745 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Sonja

• Member
  • *
SFANX!!
« on: 08 October 2006, 23:05:20 »
jammer dat je er niet bij kon zijn..hoorde dat je in t ziekenhuis was opgenomen..ik hoop dat je er gauw weer bovenop komt..

Sterkte in ieder geval en beterschap!!
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #1 on: 09 October 2006, 07:48:31 »
Ja beterschap, zo zie je maar dat het toch anders kan worden het weekend zonder dat je het verwacht had....
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Offline Amanda

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: 09 October 2006, 07:55:50 »
Beterschap!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Offline SFANX

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #3 on: 09 October 2006, 11:00:44 »
:!:bedankt allemaal voor je berichtjes :!:
was ff een nare ervaring en een beetje stressen maar lijkt allemaal nog wel mee te vallen, er komen nog wel wat uitslagen van bloedtesten(die waarschijnlijk niets bijzonders opleveren). Het schijnt een gesprongen adertje in mn traanbuis geweest te zijn. :shock:  Op t moment heb ik alleen nog een bloedrood oog en nog volle neus waar nog wat geronnen bloed vast in zit(spelen komt er ff niet van) :x
De hoofdpijn en de duizeligheid zijn zo goed als weg,(was veel bloed kwijt, meer als een uur heeft het uit mn neus gelopen) dus verwacht binnenkort weer alles te kunnen doen.
Baal ervan :(  dat ik dus de meeting heb gemist, heb al ff gelezen dat het gezellig was om elkaar te ontmoeten en elkaar te leren kennen :D
maybe next time :wink:  ;-)
twas inderdaad een raar weekend zo.
groetjes Henk
alt: buescher aristocrat "big B" 1945  tenor: buescher aristocrat"big B"1947  bar: dolnet(50er jaren)

Offline the martin

• Member
  • *
    • http://www.themartinstory.net
(No subject)
« Reply #4 on: 09 October 2006, 16:58:04 »
Sterkte

Offline beginner

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #5 on: 11 October 2006, 19:47:52 »
Hallo Sfanx

Hoe gaat het nu met je  :!:  Ik was wel even verbaasd dat je je in het ziekenhuis lag omdat ik je s'middags nog aan de telefoon had .

Sterkte .
1*Alt cannonball mad meg, Mondstuk Selmer Super Session D  
2*Tenor Grassi Mondstuk SML metal 4* Selmer c*
Francois Louis Ultimate Rietbinder voor Alt

Offline SFANX

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: 12 October 2006, 17:13:13 »
ja kon ook nog niet weten wat me 's avonds te wachten stond, normaal gesproken zou ik wel nog mee zijn gegaan. Stond ook op het punt om naar bedje te gaan. Helaas dacht de dokter er anders over :!: , komt vnl. omdat ik al medicijnen slik waarbij er veel bijverschijnselen boven water komen, :roll:  kheb nog steeds wat last van dingen die niet echt over willen gaan. :D kheb al wel weer ff gespeeld :-D  op de terugweg, heb je dat nog goed kunnen verhelpen :wink:

groetjes H.
alt: buescher aristocrat "big B" 1945  tenor: buescher aristocrat"big B"1947  bar: dolnet(50er jaren)

Offline beginner

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #7 on: 12 October 2006, 20:20:07 »
Ja die had er even geen zin meer in en hij is nog maar 8mnd oud afijn kan gebeuren .
1*Alt cannonball mad meg, Mondstuk Selmer Super Session D  
2*Tenor Grassi Mondstuk SML metal 4* Selmer c*
Francois Louis Ultimate Rietbinder voor Alt