Main Menu

Dag beste mensen

Started by toet, 14 October 2006, 22:57:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

toet

Ik ben 2 weken geleden begonnen met saxofoonspelen. Na jarenlang
bassist te zijn in een bigband en in een jazzcombo wilde ik toch graag zelf ook eens lekker toeteren. Heb intussen 3 lessen gehad en een jupiter alt saxefoon gehuurd bij Amstedam winds. Ik vind
het echt een fantastisch instrument (jammer dat ik niet eerder ben begonnen). Ik moet er wel aan wennen dat ik s'avonds niet kan spelen (buren) en dat ik na een uurtje oefenen bekaf ben (ademsteun opbouwen). Maar goed ik moet het nog leren.
Zolang er getoeterd wordt is er hoop.

Daan

'Toet' Welkom op het Saxforum Hoe vond je de service dar bij Amsterdam Winds?
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Tony

He Toet,

Welkom en ik heb je topic over geluidsvangers verplaatst naar oefenen. Die is daar wat meer geschikt voor dan het voorstel topic.

Veel plezier hier.

Jazzy-L

Heey Toet,
Fijn Dat je er bent
Veel Plezier hier  :smt023
Make your words Sweet like Music!
Groetjes,
    Loraine

toet

Quote from: "Daan"'Toet' Welkom op het Saxforum Hoe vond je de service dar bij Amsterdam Winds?
Hoi Daan,

Ik ben erg te spreken over de service bij Amsterdam winds. Er werd alle tijd voor mij genomen, en meerdere saxofoons werden 'gedemonstreerd'. Ik kan de winkel iedere saxofonist aanraden!
Zolang er getoeterd wordt is er hoop.

Lisjeee!

Slagwerker, Rijnmondband te Schiedam

SFANX

Hallo toet welkom  :D
alt: buescher aristocrat "big B" 1945  tenor: buescher aristocrat"big B"1947  bar: dolnet(50er jaren)

John G

welkom op de forum Toet...

Groetjes
John
Maybe... Someday.... I\'ll be able to play (beter) \":)\"

juinen