Author Topic: Ik ben net naar een concert van New cool collective geweest  (Read 4408 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline blabla

• Member
  • *
Wow wat zijn die mensen toch goed 8) En die saxofonisten zijn ook echt helemaaal geweldig :D

Voor degenen die deze band niet kennen. Dit is een 19 mans bigband (soms spelen ze met minder) en ze spelen echt ontzettend goed :wink:

Offline Ben Rodenburg

• Member
  • *
    • Website
(No subject)
« Reply #1 on: 29 October 2006, 01:46:32 »
jaja!!! een tegekke band! ik ken ze al een tijdje ;)

ik krijg af en toe een gastles van da saxer (benjamin herman) en iedere week ensemble les van de drumemr (joost kron)

en een tijdje terug hebben we een masterclass gekregen bij de windmill bigband vvan de toetsenist  (willem friede)

over die laatste naam moest ik ff nadenken ;)
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Offline blabla

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: 29 October 2006, 12:38:17 »
Quote from: "saxy-benny"
jaja!!! een tegekke band! ik ken ze al een tijdje ;)

ik krijg af en toe een gastles van da saxer (benjamin herman) en iedere week ensemble les van de drumemr (joost kron)

en een tijdje terug hebben we een masterclass gekregen bij de windmill bigband vvan de toetsenist  (willem friede)

over die laatste naam moest ik ff nadenken ;)

:shock: *jaloers* En Benjamin herman is toch wel echt dé man :)

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #3 on: 29 October 2006, 13:13:38 »
binnenkort spelen ze weer op het kiwanis jazz festival ...ff spieken of we binnen kunnen sneaken Ben :-D
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Offline Ben Rodenburg

• Member
  • *
    • Website
(No subject)
« Reply #4 on: 29 October 2006, 14:32:20 »
wij spelen tog ook mee met kiwanis?
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #5 on: 29 October 2006, 23:12:15 »
volgens mij dit jaar niet hoor :smt010
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Offline Jazz.jr.rob

• Member
  • *
    • http://www.ohnojazzband.nl
(No subject)
« Reply #6 on: 22 February 2007, 14:55:24 »
waar is t kiwaniss jazz festival (wacht trouwes kan zelf ook wel googlen zat ik me net te bedenken, maar ben al moe van de carnaval dus liever lui ;)
alt: Selmer Reference 54, Mondstuk: Meyer 8 Riet: Rico Jazz Select 3S
Tenor: Conn 10M Lady face (\'39), Mondstuk: Ponzol vintage 105 Rico Jazz select 3S