Author Topic: Wat is het ineens koud, de herst is begonnen!  (Read 5963 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #15 on: 11 November 2006, 09:05:31 »
Quote from: "Amanda"
Geef mij maar gewoon warme chocolademelk met slagroom.

Vergeet de rum niet  :-D
of toch maar weer koffie zwart...
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Offline juinen

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #16 on: 11 November 2006, 19:02:27 »
Quote from: "Pieter"
Nee, die nou net niet. Is een chemisch gestopte wijn. dan liever een beaujolais Vilages. Maar eigenlijk vind ik alle beaujolais te jong. Dan liever een rode port, en het liefst in een niet al te klein wijnglas.

Ben ik helemaal met je eens, maar ik dacht dat we het over typische herfstdrankjes hadden, en deze komt altijd half november vandaar...
(De Zuid-Afrikaanse rode wijnen zijn trouwens mijn favoriet.)

Offline Pieter

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #17 on: 12 November 2006, 10:43:48 »
JA, dat vind ik ook wel lekkere wijn, die Zuid- Afrikaanse. Vallen mij bijna nooit tegen. Verder heb ik totaal geen verstand van wijn. Ik vind het lekker, of niet.  En vergeet vervolgens wat het was, wat ik lekker vond.
Dat verschil tussen een primeur en een gewone beaujolais heeft een wijnboer me een keer laten proeven en dat vond ik toen wel een bijzondere ervaring. Eerst de primeur....mmm, was wel lekker. toen een gewone beaujolais......mmmm, erg lekker. En toen weer die primeur.....gatver!!! Je proeft dan echt de chemie. Hij vertelde toen dat ze die wijn chemisch in ontwikkeling moeten stoppen omdat hij anders nooit zo vroeg in de winkel kan liggen.  Doe mij dan toch die fles port maar.
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.