Main Menu

Ook even voorstellen.

Started by Maaarten, 30 January 2007, 19:33:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maaarten

Hoi,
Ik ben Maarten en speel sinds 1994 (toen was ik 10, nu bijna 23 alweer) tenorsaxofoon bij een muziekvereniging. Verder hou ik me veel bezig met Jazz daarnaast. Ik speel veel van Coltrane, Sonny Rollins en nog wel wat dingen met een vriend van me die bas speelt.

Ik ben al een tijd geregistreerd voorafgaande aan dit topic, was namelijk erg druk met tentamens.

Ik heb nog wel wat vragen hier en daar want ik heb nog wel wat aankoopplannetjes. Ik weet vrijwel zeker antwoord te vinden hier.

Kan iemand mij trouwens even vertellen hoe ik een avatar krijg op deze site?
Ik heb een afbeelding geselecteerd die aan de eisen voldoet maar het werkt niet hier.

Daan

Welkom op het forum!

En je vriend die bas speelt is te zien op je ava? (ik zie christiaan staan...?)

Wat vind je het leukste nummers van Coltrane en Sonny Rollins? Laatst heeft Sonny Rollins een grote prijs gewonnen...
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

SFANX

alt: buescher aristocrat "big B" 1945  tenor: buescher aristocrat"big B"1947  bar: dolnet(50er jaren)

sopraan!

welkom, bij welke muziekvereniging speel je

Maaarten

Quote from: "sopraan!"welkom, bij welke muziekvereniging speel je

Bij de stedelijke muziekvereniging in Doetinchem.

Over Coltrane;
Ik ben heel erg weg van de platen: A love supreme, John Coltrane & Johnny Hartman. My favourite things en transition draai ik soms.
En ook de dingen die hij samen met Miles Davis deed vind ik wel leuk.

Van Sonny Rollins vind ik vrij veel dingen wel leuk. Had vroeger iets geoefend van 'Tenor Madness' en de plaat newk's time gaat er ook goed in.

Over mijn avatar; Dat ben ik idd samen met Christiaan.

Paul

Paul(beginner sinds 1998).
*The Martin Committee 1956 + Otto Link Florida 7* +Fibracell riet