Author Topic: Saxofoonwinkel Deventer  (Read 17050 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zoot

• Guest
(No subject)
« Reply #15 on: 15 June 2008, 23:36:08 »
nu is het bij  motorrijders bijna gebruikelijk om na een stukje rijden op zaterdag wat later in de middag langs te gaan voor een bakkie bij hun favo motorzaak......

is dat met saxers ook zo of eh eh.. :? ....   :shock: zullen we zeggen :shock: ... laatste zaterdag van de maand, zo rond een uur of drie, half vier                 :roll:  :roll:  :roll:

Offline the martin

• Member
  • *
    • http://www.themartinstory.net
(No subject)
« Reply #16 on: 16 June 2008, 07:45:44 »
Nou, euuuhhh
Ik kom er 1 of 2 keer per jaar..

Maar ja, wie ben ik  :wink:

Offline platenspeler

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #17 on: 16 June 2008, 19:01:49 »
Quote from: "Zoot"
nu is het bij  motorrijders bijna gebruikelijk om na een stukje rijden op zaterdag wat later in de middag langs te gaan voor een bakkie bij hun favo motorzaak......

is dat met saxers ook zo of eh eh.. :? ....   :shock: zullen we zeggen :shock: ... laatste zaterdag van de maand, zo rond een uur of drie, half vier                 :roll:  :roll:  :roll:

Da´s al aan de late kant voor Deventer. Daar gaan ze om 16.00 uur al dicht.

t: Martin Committee III, Martin HC Committee I a: Martin HC Master, Martin Handcraft, Conn 50M c: Martin Handcraft[/color]

Offline Pieter

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #18 on: 17 June 2008, 15:19:34 »
In verband met mijn saxofoonzoektocht vanochtend een rondje gebeld....
Dat valt tegen....
De zaken waar ik me het meest serieus genomen voelde waren de saxofoonwinkel en saxpoint. De rest, Adams, saxcompany, Best moest toch eerst overtuigd raken van mijn interesse. Nadat ze het idee kregen dat ik wist waar ik het over had gingen ze inhoudelijker in op mijn vragen.
Maar wat ik toch het meest vervelende vind is de slechte voorraad die al die zaken hebben. Voor je occasions ben je afhankelijk van het aanbod, dat begrijp ik, maar nieuwe toeters die kun je zoveel hebben als je besteld. Je zou mogen verwachten dat wanneer een serieus merk zoveel verschil laat zien in zijn toeters datze dan snappen dat je ook een ruime keus moet bieden. 1 Winkel, weet niet meer welke, die vroeg of 7 saxen niet genoeg was??? Daar kun je dan toch niet meer uit kiezen? Nou daar heb ik geen enkele moeite mee. En een winkel met maar een paar saxen wist me te vertellen dat Selmer leveringsproblemen heeft en dat ze daarom zo weinig op voorraad hebben...Net als 7 jaar geleden zeker.

OP dit moment staat bij mij Harry Bakker no 1.
No nonsense, veel voorraad  en een serieuze benadering van elke klant!
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Offline the martin

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #19 on: 17 June 2008, 15:59:35 »
Quote from: "Pieter"
1 Winkel, weet niet meer welke, die vroeg of 7 saxen niet genoeg was??? Daar kun je dan toch niet meer uit kiezen? Nou daar heb ik geen enkele moeite mee.

Ik weet dat je (terecht)  veeleisend bent, maar uit hoeveel zou je willen kiezen dan :?:

Offline Pieter

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #20 on: 18 June 2008, 09:34:23 »
er is gaan aantal aan te geven waar ik uit WIL kiezen, maar voor bv 2 aanwezige saxen, maar ook 6 references ga ik niet een paar honderd km rijden. Ik zou geen schatting durven maken van het aantal saxen wat ik door mijn handen heb gehad wanneer ik de mijne eenmaal gevonden heb.
6 references en 2 serie 2's vindt ik niet een erg ruim aanbod, trouwens.

Bovendien, Harry Bakker had er ruim 20!
Wanneer je voor je eerste sax komt, kun je daar best wel iets in vinden, maar wanneer je eisen specifieker worden moet je gewoon langer zoeken. Hoe meer saxen je dan proberen kunt hoe groter de kans dat je hem ook vindt. Als je dan vanuit het westen via Gorssel naar ittervoort gaat en je komt dan nog niet aan de 20 saxen, dan zeg ik: Harry Bakker: douze points!
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Zoot

• Guest
Re:
« Reply #21 on: 30 July 2008, 17:31:04 »
Quote from: "platenspeler"

Da´s al aan de late kant voor Deventer. Daar gaan ze om 16.00 uur al dicht.

Goed dat ik het weet. 8) ........het is dan niet de laatste  :cry: zaterdag van de maand maar de eerste           :mrgreen: anyway ik ga zaterdag es even kijken of het allemaal waar is wat hier is beschreven :mrgreen:        hihi

Offline Henk de Gans

• Member
  • *
    • http://www.henkdegans.nl
Re: Re:
« Reply #22 on: 02 August 2008, 19:25:53 »
Goed dat ik het weet. 8) ........het is dan niet de laatste  :cry: zaterdag van de maand maar de eerste           :mrgreen: anyway ik ga zaterdag es even kijken of het allemaal waar is wat hier is beschreven :mrgreen:        hihi
maar eh eh NIETS te melden    :?:  :shock:  :lol:   .. ...... viel het zo errug tegen :?:  :lol:  :shock:
sedert 26-6-2008
Tenorsax: Yamaha YTS 475/Otto Link OLR-404-5*
riet: Fibracell 3.5

Offline the martin

• Member
  • *
Re: Saxofoonwinkel Deventer
« Reply #23 on: 02 August 2008, 21:10:46 »
Hij is nog zo onder de indruk dat die er stil van is geworden.
Woorden schieten te kort  :lol:

Offline Pieter

• Member
  • *
« Reply #24 on: 02 August 2008, 22:07:24 »
:shock:  :? Heeft Zoot er geen woorden voor???? :?  :shock:

waar gaat het allemaal naar toe?  Als het maar niet den Bosch wordt Zoote lieve Gerritje.....

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
« Reply #25 on: 02 August 2008, 22:30:53 »
Een Bosche bol is wel lekker! Alleen het eten daarvan is een probleem. Beter dan een koekje van koekdstad Deventer  :-D
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Offline platenspeler

• Member
  • *
« Reply #26 on: 02 August 2008, 22:45:56 »
Overigens heeft Henk de Gans een reactie gegeven over de saxofoonwinkel in het topic van Saxpoint

Maarten

PS. Tja, da´s andere koek.

t: Martin Committee III, Martin HC Committee I a: Martin HC Master, Martin Handcraft, Conn 50M c: Martin Handcraft[/color]

Zoot

• Guest
« Reply #27 on: 03 August 2008, 22:57:47 »
HAhahahhaaa.......     :lol:  allemaal met smart aan't wachten  :lol:

Ben net terug :) , we hebben er een weekendje van gemaakt.. en nee, geen saxboeken ( bestaan ze wel  :?: trouwens ) gekocht op de grooootste boekenmarkt van Europa. Maar ik geloof het meteen als ze zeggen dat er 140.000 mensen rondliepen......                       :^o
Na Gorssel zijn we natuurlijk bij de Saxwinkel in Deventer geweest en het toeval wil dat Janny er ook was, we raakten al gauw aan de praat.  8) Dus binnenkort ga ik haar in Zuidbroek maar eens van haar werk afhouden 8)

En ja, we lopen in het Noorden aardig achter............  :shock:    qua saxofoonwinkels
De saxofoonwinkel in Deventer   >       4 sterren   ****

harpje

• Guest
« Reply #28 on: 05 August 2008, 23:12:39 »
HAhahahhaaa.......     :lol:  allemaal met smart aan't wachten  :lol:

Ben net terug :) , we hebben er een weekendje van gemaakt.. en nee, geen saxboeken ( bestaan ze wel  :?: trouwens ) gekocht op de grooootste boekenmarkt van Europa. Maar ik geloof het meteen als ze zeggen dat er 140.000 mensen rondliepen......                       :^o
Na Gorssel zijn we natuurlijk bij de Saxwinkel in Deventer geweest en het toeval wil dat Janny er ook was, we raakten al gauw aan de praat.  8) Dus binnenkort ga ik haar in Zuidbroek maar eens van haar werk afhouden 8)

En ja, we lopen in het Noorden aardig achter............  :shock:    qua saxofoonwinkels
De saxofoonwinkel in Deventer   >       4 sterren   ****

Ik heb vorig jaar op de deventer boekenmarkt toch echt saxboeken gekocht hoor. Je moet er wel naar zoeken en goedkoop zijn ze niet. Gelukkig dat ik dit jaar niet ben gegaan. 10.000 mensen meer dan vorig jaar. Dan kon je denk ik helemaal niet meer bij een stalletje komen. :?

Zoot

• Guest
« Reply #29 on: 05 August 2008, 23:29:21 »
Ik heb vorig jaar op de deventer boekenmarkt toch echt saxboeken gekocht hoor

vertel  :) vertel  :o ..........     verder dan DUMDUM van Hans Dulfer ben ik niet gekomen en  8) die heb ik al 8)  
 :oops: oja de razende saxofoon ........     maar is  :?: dat wat