Main Menu

Leeftijd

Started by Tony, 10 February 2007, 09:45:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shofar

Ik bereik op 28 december (noteer alvast maar!) dit jaar de gezegdende leeftijd van 29 jaar en ben nog in't bezit van al mijn haar  :-)
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Ben Rodenburg

en dan, je valt nog steeds in dezelfde catagorie heej ;)
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Sonny

Peetje schreef:
QuoteIk ben van 10 sept 1970, dus bijna 37.
Petra.

Oeps... en dan had ik het over een grietje die haar Selmer Alt wilde verkopen...
Happiness is a nice wet reed (Dexter Gordon)

Sonny

Ha ha ha! Yep! Dat blijkt... euhhh... mevrouw... ;-)
Happiness is a nice wet reed (Dexter Gordon)

jupialto

Jakkes!

Kan er dan niets geheim blijven  :-D ?

Ben 52, but still going/growing strong!!
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

Pieter

jeetje Jupi, wat ben jij OUD!!!! :-D
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

jupialto

Pieter,

Dat heb je weer es leuk gezegd!  :-D
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

Pieter

Maar ik ben dan ook jaren jonger...... :-D  :-D

nu nog iets meer dan twee!!

Ah joh,....geeft niet, de jeugd heeftde toekomst,maarrrrrr.........wij weten inmiddels wat die waard is....
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

klavertje

midden juni ben ik 15 (midden in de examens  :evil:, toffe ouders heb ik  :twisted: )
creatief saxofonistje \";)\"

Tom

Quote from: "Tony"Had ik dat niet vermeld? Ik ben inmiddels 38 maar ik begin nu aan sommige dingen wel te merken dat ik ouder aan het worden ben. Vooral na nachtjes doorhalen enzo... kost 't me net wat meer tijd om te herstellen. Verder veel sporten, gezond eten en dan is het best wel heel ok.

Ik ken het probleem.
Ik word (als er niks tussenkomt) in July 38.
Selmer Reference 54 Tenor. OL. stm. NY.6*/ BL. 100/2.sms Duckbill. Lebayle metal Jazz 7.
Buffet Crampon (Evette) Alt. Zinner (Ed Sperber) 5*. Vandoren Jazz 2,5.

Zoot

Quote from: "Saxy-lady"Veel jonkies volgens mij op het forum. Die paar oudjes daargelaten :wink:
Ik ben 28 jaar jong  :)
Marjolein

oud topic...... bijna iedereen valt zo langzamerhand in de vierde catagorie, net als ik........          :o

Thijs Leuven

16 en een maand een of 3  :-D
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Jannerd

Keilwerth & Selmer Alt
Yanagisawa Sopraan

jthole

Quote from: "Miss C"40 jaartjes

Ik over een paar maanden  :wink:
A: Martin Indiana + Selmer SA80 II / Vandoren V16
T: Martin Committee III / OL Tone Edge
B: Keilwerth Toneking / OL Tone Edge

Anacho

Oh dit topic nog even gemist :).
Voor wie het weten wil ben ik inmiddels 22 jaar.