Saxforum
News:
Home
Marktplaats
Help
Login
Register
Saxforum
»
Forum
»
Mededelingen
»
Archief
»
Lisje stopt!
« previous
next »
Print
Pages:
1
[
2
]
Go Down
Author
Topic: Lisje stopt! (Read 11927 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Sonja
Member
(No subject)
«
Reply #15 on:
08 March 2007, 21:29:57 »
Jemig meid...wat zwaaaar "PIEP" om t ff netjes te houden...maar kvind het heel erg voor je..je was zo enthousiast met de saxjes enzo..sopraan geprobeerd..alles vond je leuk op de meeting..en dan overkomt DIT je...!!! kwil je veel sterkte wensen met je gezondheid uiteraard..das ook het belangrijkste..maar dan op eens een ander instrument..mmm...zal best wennen zijn...maar toch hoop ik dat je daar ook weer met veel plezier je "ritme"in gaat vinden...en hoop juist dat je het ondanks dat je geen sax speelt, hier toch nog naar je zin blijft hebben, en laat je dat niet ontnemen omdat je nu iets anders gaat doen hoor..lekker blijven forummen...(( knuff )) van Son!!
Muller sopraan
SML tenor :s
Yanagisawa Bari
Otto Link, Lavoz
Jazz.jr.rob
Member
(No subject)
«
Reply #16 on:
09 March 2007, 11:39:53 »
lis, Dg, ik leef ook heel erg met je mee, maar dat wist je natuurlijk al, me pc thuis is trouwes gemaakt (ze zeggen t) van t weekend weer ff ophalen. succes met je snare, laat je stokken niet teveel in de rondte vliegen.
alt: Selmer Reference 54, Mondstuk: Meyer 8 Riet: Rico Jazz Select 3S
Tenor: Conn 10M Lady face (\'39), Mondstuk: Ponzol vintage 105 Rico Jazz select 3S
Lisjeee!
Member
(No subject)
«
Reply #17 on:
14 March 2007, 13:15:41 »
Hey Allemaal,
Bedankt voor jullie reacties
Echt super lief!!
Ikzal nog heel vaak hier ff rondneuzen hoor!
De snare bevalt me best, bij de jeugd speel ik bekkens, en bij de senioren snaredrum.
T komt allemaal wel weer goed
.
Kusje, veel liefs, Lis
@ Rob: Thnx Romeo, im melme le
xx
Slagwerker, Rijnmondband te Schiedam
Print
Pages:
1
[
2
]