Author Topic: Meeting mei/juni 2007  (Read 24780 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Amanda

• Member
  • *
Meeting mei/juni 2007
« on: 30 March 2007, 13:36:40 »
N.a.v. de latere reacties in het topic over de vorige meeting vonden wij, Tony en ik, het wel weer eens tijd voor een meeting.

Het idee is om dit in mei of juni te plannen.

Ideeën hiervoor laten we aan jullie over!
Denk hierbij aan:
- locatie (centrale ligging voor mensen uit Nederland, maar ook uit België)
- wat gaan we doen?
- hoe lang gaat het duren?

Uiteraard zal deze dag in het teken van de saxofoon en het forum staan.
Kom maar op met de ideeën!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Offline Jazz.jr.rob

• Member
  • *
    • http://www.ohnojazzband.nl
(No subject)
« Reply #1 on: 30 March 2007, 15:07:28 »
Leuk idee doe in juni, want in mei kan ik zoiezo ieder weekend niet. Maarja je kan natuurlijk alles op mij afstemmen.
alt: Selmer Reference 54, Mondstuk: Meyer 8 Riet: Rico Jazz Select 3S
Tenor: Conn 10M Lady face (\'39), Mondstuk: Ponzol vintage 105 Rico Jazz select 3S

Offline Surion

• Member
  • *
    • Beaufour Saxophone Quartet
(No subject)
« Reply #2 on: 31 March 2007, 02:15:56 »
voor mij ligt die periode redelijk moeilijk, ik naderhet einde van mijn stageperiode, dan moet k nog het verslag schrijven, en gaan verdedigen enzo,...
anywayz, ik zie wel uit naar wat jullie er van maken, met wat geluk kan ik datum & locatie toch in mijn agenda geplooid krijgen :p
Beaufour Saxophone Quartet: http://www.beaufour.be
Mainstream Music Band: http://www.mmband.be
S, Jupiter JPS-747, Selmer E | A, Le Monde Universal Vintage, Selmer E  & Otto Link n°7 | T, 1934 Couesnon Otto Link n°8 | B, Selmer Serie II 80 Super Action

Offline FB

• Member
  • *
    • http://www.freeblowing.com
(No subject)
« Reply #3 on: 31 March 2007, 19:50:29 »
Mei...maand juni ben ik weg

Offline Amanda

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #4 on: 02 April 2007, 13:52:13 »
De datum wordt later nog wel bepaald d.m.v. een poll bijvoorbeeld.
Het gaat mij nu om de locatie, wat gaan we doen, enz.
De invulling van het geheel dus.

Aan de hand daarvan kunnen eventuele kosten bepaald worden.
Denk aan eventuele huurprijs locatie, eten en drinken, enz.
En dan de datum.
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Offline Jazz.jr.rob

• Member
  • *
    • http://www.ohnojazzband.nl
(No subject)
« Reply #5 on: 02 April 2007, 14:25:44 »
misschien is t wel leuk om een jam sessie te geven aan beginnende muzikanten om gewoon lekker ontspannen te spelen en bekend te raken met andere stijlen muziek.

Er zijn hier vast wel mensen die een ritmesectie bereid vinden hiervoor, wat simpele nummers er bij. Dit kan natuurlijk ook voor de wat gevorderde. Misschien dat de BIN ons daar nog in kan steunen, maar dan gaat het meer op support van hun lijken en minder van t forum.

Als locatie moet je misschien aan verenigings lokaal denken, repetitie ruimtes, je moet niet teveel met de gemeente ofzo vandoen hebben. voor nederlanders en belgen zou de meest geschikte locatie in utrecht of noord brabant zijn.  

Wat eten betreft moet je niet te moeilijk doen gewoon broodjes met beleg (ham kaas) indien nodig savonds friet als je dat niet lekker vind kun je altijd zelf nog voor eten zorgen.

Je heb zo een topdag voor weinig geld.
alt: Selmer Reference 54, Mondstuk: Meyer 8 Riet: Rico Jazz Select 3S
Tenor: Conn 10M Lady face (\'39), Mondstuk: Ponzol vintage 105 Rico Jazz select 3S

Offline John G

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: 02 April 2007, 14:39:50 »
Voor mij maakt het niet echt uit waneer... ik kom toch

Groetjes
John
Maybe... Someday.... I\'ll be able to play (beter) \":)\"

Offline FB

• Member
  • *
    • http://www.freeblowing.com
(No subject)
« Reply #7 on: 02 April 2007, 21:48:26 »
Jamsessie lijkt mij leuk, leerzaam en gezellig!
Ik kom, als het in mei is, nattuurlijk met mijn `Chinese rommel...test test 1 2 3
Op een camping? leuk weekendje kamperen. Vast wel een camping die een groep wil ontvangen en de recreatieruimte ter beschikking wil stellen voor meeting/sessie.

Offline Amanda

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #8 on: 11 April 2007, 10:42:41 »
Kamperen lijkt me wel erg ver gaan, met allemaal mensen die elkaar niet kennen. Althans de meesten dan.

Jazz.jr.rob: dit is inderdaad de bedoeling.

Maar nu nog een concrete locatie. Misschien een vereniging van 1 van de leden waarvan we het gebouw voor een zacht prijsje kunnen huren?
Jamsessie is leuk, maar niet iedereen kan dat.
Dus misschien ook nog wat op bladmuziek voor saxofoonkwartet/ensemble, zodat iedereen wat mee kan blazen?

Zoot

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: 23 May 2007, 20:41:05 »
en ?    :roll: Mei is al bijna voorbij..........  :roll:

:shock:  Juni dan maar    :shock:

:?    hallooooo, is hier iemand......  :?

Zoot

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: 05 June 2007, 18:26:20 »
Kunnen we niet "gewoon op de bonnefooi" afspreken, dan en dan ( op een zondag ) in Harderwijk, dan zijn er vast wel een paar die samen wat kunnen spelen. Er zijn vast wel een paar de wat van anderen leren. Natuurlijk kunnen we (?)een stukje muziek instuderen........... en als je honger krijgt..... er is genoeg gebakken vis oid te verkrijgen

dan en dan........ bij slecht weer een week later?

Ps  wel ff in de agenda van Harderwijk kijken, op een Aaltjes dag kan er geen sax meer bij     hahahaa
Psps...........           polletje       :roll:

Offline Amanda

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #11 on: 05 June 2007, 19:01:41 »
Leef je uit zou ik zeggen.
Regel het maar :-D )

Het hoeft niet perfect gepland te zijn, maar er moeten wel een aantal dingen geregeld zijn.

Een locatie waar je kan en mag toeteren (verenigingsgebouw, ergens bij iemand thuis, of wat dan ook), muziek dat iemand meeneemt, eten en drinken (zelf meenemen of mogelijkheid tot kopen).

Offline Tom

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #12 on: 05 June 2007, 23:27:06 »
Kom op zoot.

doe is creatief. :-D

Neem ik wel een kratje bier mee.
Selmer Reference 54 Tenor. OL. stm. NY.6*/ BL. 100/2.sms Duckbill. Lebayle metal Jazz 7.
Buffet Crampon (Evette) Alt. Zinner (Ed Sperber) 5*. Vandoren Jazz 2,5.

Offline John G

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #13 on: 05 June 2007, 23:30:01 »
Als we eerst even een plek afspreken (liefst ergens midden in het land). Ik zelf weet niet echt een plek, zit niet in een orkest fanfare o.z.i. Als we mischien kunnen huren voor niet al te veel hebben we vast een begin.

Groetjes
John
Maybe... Someday.... I\'ll be able to play (beter) \":)\"

Offline Amanda

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #14 on: 06 June 2007, 07:33:08 »
Midden in het land is misschien niet handig, aangezien er ook mensen zijn die uit België komen.
De vorige meeting was in Dordrecht meen ik.
Dat is zowel voor de Hollanders als de Belgen volgens mij goed te doen :-D