Main Menu

musikmesse

Started by Jeske, 02 April 2007, 10:37:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeske

Een hal vol met saxofoons... hoe mooi wil je het hebben?! Van 9 uur 's ochtends tot 4 uur 's middags uitproberen, uitproberen en nog meer uitproberen!!!!!!! WHOW! En de meest gemaakte uitspraak: 'stel dat ik later nou heel rijk wordt, dan...' maarjah, das later en nu ben ik nog maar een arme student....

Ook heel wat (voor mij) nieuwe dingen tegengekomen... zoals het merk Rampone & Cazzani. Kent iemand dit? Ik vond het echt super saxen, lekker geluid, gemakkelijk speelbaar en ook nog eens gaaf qua uiterlijk!

Verder ben ik enigszins geschokt door het fenomeen "rietje met smaak", WAAROM ZOU JE DAT WILLEN?! volgens mij wordt je er gewoon misselijk van als je aan het spelen bent.

Verder ook nog minder nieuwe dingen geprobeerd.... 'vage' aziatische merken met saxen in alle kleuren, alle bekende Selmers, Inderbinnen, Cannonball, P. Mauriat.... Best cool om dat allemaal op één beurs te proberen, want welke winkel verkoopt zoveel merken?

Vlak voor het einde ook nog eens 15 rieten gescoort (en ik hoefde er niets eens moeite voor te doen) nu nog hopen dat het wat is, hoewel je een gegeven paard niet in de bek moet kijken!!!!!! T scheelt in ieder geval weer een hoop geld!!!!!!!!

k wilde deze superdag even met jullie delen!!! :-D en kan het iedereen aanraden!!!!!!!!!

Jazz.jr.rob

misschien een ideetje om dit van te voren hier bekend te maken voor als andere mensen daar ook interesse in hebben, zoals ik, maar heb klinkt veelbelovend.
alt: Selmer Reference 54, Mondstuk: Meyer 8 Riet: Rico Jazz Select 3S
Tenor: Conn 10M Lady face (\'39), Mondstuk: Ponzol vintage 105 Rico Jazz select 3S

Jeske

Quotemisschien een ideetje om dit van te voren hier bekend te maken voor als andere mensen daar ook interesse in hebben, zoals ik, maar heb klinkt veelbelovend.

Sorry, daar heb je wel gelijk in, maar gelukkig wordt de beurs ieder jaar gehouden, dus volgend jaar weer een kans!

Jelle 'Sax

Waar is het eigenlijk, en wanneer en ik zag dat het elke jaar georganiseerd werd?
Wil ik ook wel eens bezoeken. Was eens een keer geweest in utrecht dacht ik maar dat was alweer 10 jaar geleden denk ik..
Tenor Saxofoon SML,
Alt Sax Yamaha Yas-25,
Francois Louis 3, 3half