het is geen bandje, het is geen harnas

Started by Zoot, 01 May 2007, 21:51:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zoot

Het Blazersatelier Tilburg heeft een nieuwe, ergonomische draagband ontwikkeld en gepatenteerd voor saxofoons
De “ B.A.sling â€

prodigy

wat kost die???
ik kan nergens een prijs vinden want volgens mij zie je die pas na dat je alle gegevens hebt ingevuld.
yours Truly.
Prodigy

[size=84]NYS Serie I tenor  Otto Link STM 7*  Vandoren JaZZ 3[/size]

Zoot

hij is ( of zij  :roll: ) is al binnen, gisteren besteld. dat is een grote plus. Het bijgeleverde haakje vind ik een min, gelukkig had ik nog een "oude"strap liggen dus die min is inmiddels ook weg         :P
Het is even friemelen en proberen ( arm er door, niet omdraaien ondertussen.. :o  ) om De Sling goed om te krijgen maar als hij / zij dan 1 keer zit en op hoogte is gesteld zit het  :wink:  prima. Inderdaad comfortabel.

eindoordeel tot nu toe: Een prima "ding", alleen de haak kan beter..........                 :!:

Zoot

hahahhaaa, ja inderdaad.......    had vlak voor ik wegging nog even staan spelen. Schoon overhemd aan, want je wilt toch netjes voor de dag komen..... "$#@@$$#@#@@ ( censuur ) waar heb jij in %$##$$naam ingezeten"
Bleek inderdaad dat de band lelijk had afgeven    :cry:

Nog wat, ik heb wat moeten puzzelen met de "gespen" op een gegeven moment had ik ze er zo aan dat alles lekker plat tegen het lichaam aan zat. Nu heb ik 'm "weer orgineel" ( dankzij de hulpvaardigheid van de leverancier ) en nu staan de "gespen" haaks. Eigenlijk beviel dat andere beter...  :roll:

Ps. Het omdoen kan ik nu blindelings

Zoot

ik speel alleen Alt, en heb geen ervaring met een harnas. Ik kan je dus wat dat betreft niet veel wijzer maken........... Voor wat het waard is, ik speel er nu wat langer mee     :roll:   en ik moet zeggen "het bevalt me veel beter dan een draagriem". Veel minder ( lees: geen    8)  last van de nek enzo.

prodigy

gisteren weer een uur les gehad, vandaag weer een vervelende koppijn vanuit de nek :evil:
Zou deze sling iets voor mij en m'n tenor zijn, of kan ik met mijn fysiek beter een harnas nemen??? Ik wilde hier geen nieuw topic voor openen, vandaar hier even mijn post!

nog een vraag voor de huidige gebruikers van deze riem, stopt dat afgeven vanzelf of kun je de boosdoener beter er af knippen en vervangen door een stuk zacht rubber??? Ik hou niet van zwarte kragen :D
yours Truly.
Prodigy

Zoot

Quote from: "prodigy"gisteren weer een uur les gehad, vandaag weer een vervelende koppijn vanuit de nek :evil:
Zou deze sling iets voor mij en m'n tenor zijn, of kan ik met mijn fysiek beter een harnas nemen??? Ik wilde hier geen nieuw topic voor openen, vandaar hier even mijn post!

nog een vraag voor de huidige gebruikers van deze riem, stopt dat afgeven vanzelf of kun je de boosdoener beter er af knippen en vervangen door een stuk zacht rubber??? Ik hou niet van zwarte kragen :D

na jouw kwam de uitvinder even langs... misschien kun je hem een PM sturen.........  :?    hij is denk niet zo comcommerciel, ik had jou d'r allang 1tje aangesmeerd  
 8) "t bevalt mij buitengewoon goed  :!:       8)

prodigy

ware het niet dat ik inmiddels een Harnas van BG heb. Niet zo subtiel om te zien, verandert een "gezonde man" in iemand met een b-cup, maar van mijn nek heb ik geen last meer. Als je onder de mensen komt doe je gewoon een colbertje aan en dat esthetische probleem is ook gefixed.
yours Truly.
Prodigy

Pieter

Hoe denk je dat een vrouw vanaf cup C eruit ziet met zo'n harnas?
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

CBone

Quote from: "Pieter"Hoe denk je dat een vrouw vanaf cup C eruit ziet met zo'n harnas?

:smt040    sorry

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

Sonja

uuum....ik heb cup E.... :-D

wie oh wie verzin nu eens een goed ontwerp voor vrouwen!!! ik speel ook veeel bari, maar altijd nog steeds een zere nek hoor...een gewoon harnas is ook geen uitkomst vind ik..
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

CBone

Quote from: "Sonja"uuum....ik heb cup E.... :-D

wie oh wie verzin nu eens een goed ontwerp voor vrouwen!!! ik speel ook veeel bari, maar altijd nog steeds een zere nek hoor...een gewoon harnas is ook geen uitkomst vind ik..

En een standaard ipv een riem of harnas voor je bari. Zijn alleen akelig duur.

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

prodigy

je hebt ook die van lebayle, die zit niet om je bovenlichaam maar om je broek en dan met een band over de rug en schouder. Ziet er van voren uit als een gewonen strap. Heb alleen geen idee of je dan weer last van je kruis krijgt. Ik wil er niet aan denken dat het gewicht van een bari via een hefboom aan je broek trekt....

yours Truly.
Prodigy

Zoot

ik heb vorig jaar ergens een harnas gezien  ( vlg mij in De Tent in Dinant ) in drie uitvoeringen. Man / vrouw / kind
vlg mij zaten die bandjes  bij de vrouwen een stukje boven de middel....... maar hou me ten goede.......
 8) ik lette niet op bandjes  8)

ps AMANDA HELP HELP   :oops:

Sanny

Ik heb een harnas, die sluit onder mn borsten ;)
gaat over mn rug naar voren over mn sleutelbeen zegma.

Is echt fijn :D