Hey allemaal, laat ik ook weer es wat laten horen (lezen eigenlijk). Ben een tijdje haast op non-actief geweest hier besefte ik. Druk druk druk, afstuderen, werk en veel te veel hobbies zijn daar de oorzaak van. Ook m'n Bariton-restauratie project ligt hierdoor helaas stil. Maar ondertussen begint het echt te jeuken en probeer ik met wat kleine dingetjes er weer aan te beginnen.
Nu on-topic: Wat ik in elk geval nog zoek voor m'n oude Kohlert's Söhne bariton is een koffer. MAAR, zijn er eigenlijk wel koffers voor dit soort instrumenten? Het probleem is namelijk dat de nek er niet af kan. Het enige demontabele (buiten de hulp van gereedschap om) is het mondstuk, verder is het één 'geheel'.
bekijk de baritonWeet iemand of voor dit formaat instrumenten koffers zijn of zijn gemaakt ooit?
Als ze er niet zijn, heeft er dan toevallig nog iemand een oude baritonkoffer liggen voor een bariton met 'halve beker' (dus niet zo'n grote als bij de moderne bari's)? Mag een hele slechte zijn want in dit geval ga ik er toch in zagen :wink: