Ok,jullie zijn,dankzij de MOD, die aan mijn verzoek om mijn inloggegevens te wissen nog niet heeft voldaan, nog niet van mij af. Hier maak ik nog even gebruik van
De laatste weken vraag ik mij af, of het tijd wordt voor nog een saxforum, NAAST DIT FORUM!
Dit forum voldoet aan de wensen, verschaft plezier aan en verstrekt info aan bijna 700 leden..dat is een mooi resultaat waaruit blijkt dat een forum over saxofoon (algemeen) in een behoefte voorziet. Mijn complimenten voor de mensen die dit hebben opgezet, tijd er in steken. Welgemeende hulde!
Ik ( me myself and I ), voel de behoefte aan een forum waar NIET gepost kan worden over bijv. : waar koop je je rieten?
welke sax is beter? ..ach ik zou veel onderwerpen meer in kunnen vullen, maar ik wil niet kwetsen..is ook nooit mijn bedoeling geweest.
Ik zou graag een forum zien dat zich op een ander niveau afspeelt, met een beperkt aantal onderwerpen, waar een leercurve aanwezig is die pittig mag zijn, waar de `geest` gestimuleerd wordt, waar uit discussies inzichten voortkomen die bijdragen aan mijn ontwikkeling , waar een uitdaging in ligt.
Mijn vraag voor de poll is dus:
Heb je behoefte aan een `wat pittiger`forum NAAST dit form?
Groet,
HaJe, FB, Henk