14 juli - Brouwse dag

Started by Amanda, 05 June 2007, 19:14:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Amanda

Ik ben weer van de partij :-D

Voor de mensen die niet weten wat het inhoud:
De Brouwse dag is een groot feest in Brouwershaven met o.a. een braderie en natuurlijk de play-inn.
's Ochtends en 's middags zijn er 2 repetities en aan het eind van de middag is er een concert.
Vorig jaar was het orkest 320 muzikanten groot.

Echt supergezellig!! Sfeertje is altijd goed! Muziek is goed te doen, soms wat makkelijker, soms wat moeilijker. Voor iedereen eigenlijk!

Voor meer info: www.brouwsedag.nl
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Amanda

Gaat er verder niemand van het forum??
Wij gaan zoiezo al met 6 mensen (4 op sax en 2 op trompet), maar dat worden er waarschijnlijk nog wel meer!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Jazz.jr.rob

ik zit dan in italie :P
alt: Selmer Reference 54, Mondstuk: Meyer 8 Riet: Rico Jazz Select 3S
Tenor: Conn 10M Lady face (\'39), Mondstuk: Ponzol vintage 105 Rico Jazz select 3S

johnvs

Ik ben dan op vakantie in Zeeland en neem de sopraan mee.
Is de sopraanpartij een beetje te doen? Ik lees wel, maar niet geweldig.
Sopraan:Yamaha Custom 875, Sugal Dave liebman
Altsax: Mark VI, Lebayle 8 gemod. naar DG
Tenor: Guardala BN, DG Crescent Contrabas: Frans uit 1868 en van Zalinge bas Gitaar: Gibson ES335, D\'Aquisto New Yorker

Amanda

De muziek is niet al te lastig.
Het moet tenslotte voor iedereen te doen zijn.
Zitten af en toe wel lastige loopjes tussen, maar die kan je altijd overslaan :-D

Amanda

Nog 1 dag!!

Voor de mensen die gaan, ik ben te herkennen aan een zwart tshirt met Saxmachine erop :-D