Plaatsen onderwerpen

Started by the martin, 15 March 2005, 08:20:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

the martin

Dit forum begint ergens op te lijken. TOP.

Ik bemoei me even met zaken waar ik me niet mee moet bemoeien...
Ik weet het  8)

Maar:
Mij lijkt het niet de bedoeling om alles maar onder Vragen/Suggesties/Problemen te posten.
Dat lijkt mij de plek waar je vragen/suggesties/problemen over/met het FORUM te bespreken. Dus niet voor vragen over sax zaken.

Heb je vragen over specieke onderwerpen, kijk dan eerst eens bij de andere onderwerpen alvorens er onder V/S/P een bericht te schrijven.

Op die manier wordt het terugzoeken van oude berichten een stuk makkelijker.  :!:

:idea:  Wie weet is het beter om de V/S/P rubriek als aparte optie helemaal onderaan van het scherm te zetten.  Nieuwe header "Forum zaken" oid.
Op die manier is het in ieder geval een bewuste keuze om daaronder een bericht te schrijven.

Daan

ja en Vraag en Aanbod alles bij elkaar gooien bv. .../.../.../
dan wordt het forum wat overzichtelijker want er wordt daar toch niet zo veel gepost dan de andere
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Ben Rodenburg

volgens mij ben ik daar de enige die daar wat heeft gepost
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Daan

ja weinig mensen dus.. beter als ze dat hoopje bij elkaar leggen ;)

Daan

Deze kunnen ze ook wel bij elkaar doen... dan wordt het nog meer overzichtelijker :D

Straps

Standaards

Koffers

Electronische apparatuur
Microfoons, stemapparaatjes, metronooms e.d.

Ben Rodenburg

cool daan!!!! das die hippo van jamba!!! SUPER

maar daar ben ik het wel mee eens, gewoon onder 1 kop, accesoires ofzo
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Daan

RE:

Quotecool daan!!!! das die hippo van jamba!!! SUPER

lol volgens mij bestaat hij al stuk langer dan jamba:D ik weet niet meer hoe hij in het echt heet lol maar wil je hem ook?

Ben Rodenburg

heb hem op me telefoon, hoef nie hoor :P