Waarom wordt er op dit forum zo vaak negatief gesproken over andere muzikanten? Kom met je eigen voorkeuren en vertel waarom!
Jammer dat je dat zo ervaart. Als je goed leest is dat niet de teneur van mijn berichten. Ik spreek niet negatief over Mevr Dulfer. Ik heb het slechts uitsluitend over wat haar muziek met MIJ doet. Dat is een kwestie van smaak. Jij hebt je smaak een andere wending gegeven dan ik, is geen waardeoordeel, slechts een gegeven.
Als je dan toch persé wilt weten wie mijn idolen zijn, kan ik je wel een paar geven. Spelen niet allemaal sax.
Muzikanten: Johan v/d Linden, Arno Bornkamp, Remco Jak, Pat Metheny, Keith Jarret, Egberto Gismonti, Micheal Hedges, Jan Garbarek, Ralph Towner, Paul McCandles, Collin Walcot, Lyle Mays, Eberhard Weber, Arild Anderson, Carlie Haden, Dino Saluzzi, Gidon Kremer, Jacques Brel, John Williams {de gitarist}, en nog vele meer............
Componisten: Bach, Shostakovitsh, Arvo Pärt, Rautavaraa, Beethoven, Philip Glass, Pat Metheny, Gismonti, Hedges, Towner, Weber en ga zo maar door.........
Waarom?, omdat deze gasten voor mij een toegevoegde waarde aan mijn muziekbeleving hebben. Niets meer en minder dan dat.