Author Topic: Mijn hobby naast de saxofoon  (Read 28871 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #15 on: 31 March 2005, 16:29:08 »
:lol: ik kwam er ook al moeilijk uit :lol:
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #16 on: 31 March 2005, 17:43:05 »
:lol:  tenslotte begrijpen we hem ;) daar gaat het om (zkr verkeerde plaats met 1hand genomen)  :lol:
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Offline Ben Rodenburg

• Member
  • *
    • Website
(No subject)
« Reply #17 on: 31 March 2005, 17:48:11 »
das mijn eigen taal :P

nee hoor, ik begin steeds sneller te typen maar heb dan moeite met de woordne goed te spellen. dus vandaar dat er af en toe rare dingen staan :P:P:P

(ik heb hier een half uur over gedaan ;) )
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #18 on: 31 March 2005, 18:06:33 »
:lol:  hopen dat je dan maar niet zo sloom bent bij het saxofoon spelen  ;)
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #19 on: 31 March 2005, 20:00:27 »
ik mag dus wel in mn handen knijpen met mn typdiploma. trouwens, ik speel ook wat piano, misschien een tip :wink:

Offline the martin

• Member
  • *
    • http://www.themartinstory.net
(No subject)
« Reply #20 on: 01 April 2005, 07:29:25 »
Quote from: "saxy-benny"
das mijn eigen taal :P

nee hoor, ik begin steeds sneller te typen maar heb dan moeite met de woordne goed te spellen. dus vandaar dat er af en toe rare dingen staan :P:P:P

(ik heb hier een half uur over gedaan ;) )

Woordne  :twisted:
Volgende keer 3 kwartier :?:
 :mrgreen:

Offline Ben Rodenburg

• Member
  • *
    • Website
(No subject)
« Reply #21 on: 02 April 2005, 12:48:06 »
haha, met saxofoon spelen ben ik wel sneller maar dat vind ik ook stukken leuker :P

ik zal in het vervolg een beetje beter gaan typen en overzichtelijker.

btw zolang deed ik er niet echt over hoor :P

nog iets leuks! je moet eens kijken bij berichten die ik ook gepost heb. dan kan je ook lachen :P
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #22 on: 05 April 2005, 08:42:05 »
waarom lees jij dan deze tread??? er wordt duidelijk van te voren aangekondigd dat dit gaat over hobby`s naas muziek. Als jij daar geen gehoefte aan hebt, moet je deze tread niet lezen. T is hier een forum dat over vanalles mag gaan volgens mij. Spreek de tread je niet aan, niet lezen dan :? en Mac, als je dan toch gezellig hier mee leest, vertel dan eens wat leuks over jezelf??? :lol:

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
(No subject)
« Reply #23 on: 05 April 2005, 10:40:31 »
Ik heb er geen moeite mee. Het gaat over hobby's naast het sax spelen en is natuurlijk een leuke gelegenheid om wat meer over elkaar te weten te komen. Tenslotte delen we allemaal dezelfde passie :)

Voor mij dan... ik speel naast de sax ook piano (sinds kort wat ik helemaal te gek vind), sporten en natuurlijk m'n dochtertje.

Geen spelvouten? ;)

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #24 on: 05 April 2005, 10:46:11 »
ik ben pas begonnen met het spelen van Irisch whisstle`s. (hoop dat ik het goed gespeld hebt)  Beetje zenuwachtige dingetjes hoor, en als je veel bari speel is het best lachen geblazen met zo`n ding. We spelen bij ons op de muziekvereniging een iers stuk en dan kan ik er strakkies een leuk solo`tje door heen gooien. Als je de muziek van the Corr`s ken, dan weet je wat voor fluit ik bedoel. Grappig dat je op piano begonnen bent anthony, veel succes ermee he

Offline Tony

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #25 on: 05 April 2005, 10:48:15 »
Thnx. 't Is best wel leuk... piano spelen en 't gaat ook lekker maar 't is wel compleet anders dan Sax spelen. 't Is alleen jammer dat ie niet in m'n cabine past... nu heb ik weer een buren probleempje :(

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #26 on: 05 April 2005, 10:48:56 »
cabine?? vertel??

Offline Tony

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #27 on: 05 April 2005, 10:52:36 »
Aangezien ik in een flat woon en dus met buren te maken heb, heb ik op marktplaats ooit een zelfbouw oefencabine gevonden die ik voor een prikkie overgenomen heb (foto's staan ergens op dit forum). Is perfect. Je kunt er met z'n 2en in spelen, 'k heb er een computer in staan om b.v. play-along cd's mee te draaien, of muziek op te nemen, cd's na te spelen (amazing slow-downer is top) etc. Ik kan dus als ik niet kan slapen ook 's nachts om 3 uur nog spelen zonder dat ik de hele flat wakker blaas. Ding is helemaal geweldig.

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #28 on: 05 April 2005, 10:54:15 »
aja, in een flat is het idd fff behelpen als je muziekant bent he, kan me voorstellen, je hebt met meer buren te maken natuurlijk. Mischien moet je je cabine uit gaan breiden dan, haha, kan je ook snachts piano spelen :P

Offline Tony

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #29 on: 05 April 2005, 10:56:12 »
Wel eens aan gedacht maar ik vind 't wel goed zo. Zoveel ruimte heb ik ook weer niet :(