Ow, wel een interessante topic! Leuk!
Voordat mijn rug me in de problemen hielp was ik vanaf 1994 vrachtwagenchauffeur.
Zes jaar in het leger (ook in bijna alle buitenlanden geweest), waarvan een half jaar Sarajevo.
Na mijn diensttijd solliciteerde mijn voormalig werkgever bij mij ipv van andersom, en heb daar ruim 5 jaar met plezier gewerkt, als nationaal- en internationaal chauffeur.
Daarna heb ik twee operaties gehad, waarvan de eerste niet goed was gegaan. Na de tweede kwam ik langdurig thuis te zitten, omdat ik hele rare dingen had overgehouden van die tweede narcose.
Toen ik dacht er weer een beetje bovenop gekomen te zijn (werkte inmiddels een beetje op de heftruck), en veel aan sporten deed (hardlopen en fitness), kreeg ik heel langzaam aan steeds meer last van mijn rug.
Een heel medisch circuit rondgeweest, totdat ik bijna helemaal niks meer kon, en ben uiteindelijk opgenomen voor een spoedoperatie: hernia.
Nu, ruim een jaar later, ben ik nog steeds niet uitgeraced in het medisch circuit, en wijk nu uit naar ... België, in de hoop dat ze me daar niet van het kastje naar de muur sturen!
Wat kunnen ze je hier in Nederland toch lekker de grond intrappen, terwijl je zelf er alles voor over hebt, en overal achteraan zit, krijg je te maken met instanties die je pontificaal naar beneden halen...!
Ik wil graag weer terug op de vrachtauto, maar dat is nog even afwachten of dat in de toekomst weer gaat lukken.
Daarnaast heb ik jarenlang mijn hobby niet uit kunnen oefenen ivm met het nooit thuis zijn of maar heel korte nachtrust hebben: de muziek, en dat heb ik weer opgepakt.
En Rowwen Hèze, daar ben ik al fan van vanaf ca. 1994.
Dat is echt mijn muziek!!
Dus mijn hobby's zijn: vrachtwagens, de muziek, computeren, van alles uit lopen pluizen, Rowwen Hèze. (geloof dat dit het zo wel ongeveer was) :lol: