Main Menu

LEEES DIT

Started by Ben Rodenburg, 07 April 2005, 23:48:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ben Rodenburg

ik moest het even uiotschreeuwen

IK HEB EEN TNEOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

tis een slmer serie 3, fotos komen!
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Pato

gefeliciteerd

k ben er ook van plan om er 1 te kopen

mag ik zo onbeleefd zijn om naar de prijs de vragen(A)

the martin

Het is wel geen oude toeter..... :D
MAAR ik ben wel erg jaloers

Veel plezier met je ontdekkingsreis

Ik ben benieuwd waarom je juist dat model hebt gekozen :?:
Je hebt bij Selmer (en andere merken) namelijk ruim de keuze.
Serie 2, 3, Ref 36, Ref 54

Just curious

Ben Rodenburg

omdat ik ook een alt serie III hebn en omdat m'n ouders hem als verrassing hadden gekocht. zit ook nog een verkeerd mondstuk bij, die heb ik zaterdag, een otto link 7*, nu heb ik een selmer c* mondstuk.   ik zou de prijs niet weten.
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

the martin

Ben Rodenburg

d8 ik ook! schaamde me echt rot :P

Ben Rodenburg

heb nu ook me mondstuk binnen en die speelt veel beter als de selmer c*, ik heb nu een otto link tonemaster 7* met vandoren v16 3, en klinkt gewelding!

Daan

lol suprise suprise :P
gefeliciteerd met je nieuwe sax

maarja nu je toch een nieuwe sax hebt willen we wel je geluid er op horen
waar blijven je mp3 bestandjes  :roll:  we are waiting :P
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Ben Rodenburg

microfoontje komt nog :P

Ben Rodenburg

heej mensen, wisten jullie trouwnes dat de otto link mondstukken verguld zijn met 24 karaat goud? las ik op internet: klik hiero

the martin

Volgens mij wordt bij vergulden altijd 24 karaatsgoud gebruikt  :!:  :?:
Maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Wel een goed keuze trouwen die 7*. Dit schijnt de perfecte tipopening te zijn voor een moderne STM.
En rieten sterkte 3 op zo'n open mondstuk vind ik een prestatie als je van een C* afkomt. Chappeau ( of is het Sjappoo  8) )

Daan

QuoteChappeau ( of is het Sjappoo  )

leg ons maar eerst ffies uit wat een chappeau of een sjappoo is , een mondstuk?
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Ben Rodenburg

misschien leuk om het verhaal erachter te weten.

me ouders zaten te denken om een tenor te kopen omdat ik er al een tijdje over loop te dneken om te gaan overstappen op tenor omdat ik dit gewoon veel cooler vind. toen hebben ze m'n leraar dus vorige week opgebeld en gevraagd wat ze moesten nemen. hij zei dus dat ze het beste een serie III konden nemen omdat ik dit ook gewend was bij de lat en ik misschien wel naar het cons zou gaan dus dat ik wel een goeie oeter nodig had.

toen gingen ze naar Harry bakker in muiderberg omdat deze geweldige gozer alles op voorraad heeft. toen kwam ik 'savonds thuis van een gig. (psoject van school) en ik d8 dat ze het met me over m'n rapport gingen hebben aangezien die niet zo denderent was (in tegenstelling tot m'n sax cijfer ;) ) maar ik moest op de bank gaan zitten met m'n handen voor me. en toen kreeg ik de sazx in me handen gedrukt. ik wist niet wat ik moest zeggen

Tony

Cool verhaal. Gefeliciteerd!!!

the martin

Chappeau  :?:  = Hoed af..

Eigenlijk dus "Petje af",  "Diepe buiging" etc...