Main Menu

Voorstellen

Started by Martiziani, 21 September 2007, 12:39:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martiziani

Hey mensen,

Even voorstellen. Mijn naam is Martin en ben sinds augustus 2006 overgestapt op tenorsax. Ik speel bij de Show and Marchingband Kunst en Genoegen uit Leiden. Ik ben daar vanaf mijn 11de levensjaar actief spelend lid. Als trompet begonnen bij het junioren orkest. In mijn laatste twee jaar heb ik daar sousafoon gespeeld. Op sous heb ik in 1997 het WMC gelopen met de junioren (1 van de vele hoogtepunten). In 1998 ben ik naar de senioren gegaan en tegelijk overgestapt op bariton. Dit heb ik zo rond de 8 jaar gedaan tot 2006 en heb de WMC's van 2001 en 2005 meegelopen. Sindsdien ben ik op tenorsax gaan spelen en die probeer ik nu al een geruime tijd onder de knie te krijgen. Na jarenlang met drie knopjes gespeeld te hebben, was dit woud aan knoppen wel even wennen. maar ik zeg maar zo, oefening baart kunst dus oefenen maar. Tot nu toe heb ik het forum gebruikt als info en achtergrond, om het instrument wat meer te begrijpen en ik moet zeggen dat er zat te vinden is hier. Leuk forum!

Groeten,

Martin

P.s. check ook even de website van de vereniging, dan weten jullie waar ik het over heb:
www.keng-leiden.nl

Anacho

Welkom, een veelzijdige muzikant, leuk :).

Tony

He welkom op het forum!

Amanda

Welkom!

Weer een orkest-saxofonist erbij. De jazzers kregen de laatste tijd een beetje de overhand  :twisted:
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

CBone

Welkom, K en G heb ik in ieder geval dit jaar op de taptoe in Roermond gezien. 2x zelfs  :D

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

Zoot

8) TOET TOET, groet van zoot....... 8)

Tom

Selmer Reference 54 Tenor. OL. stm. NY.6*/ BL. 100/2.sms Duckbill. Lebayle metal Jazz 7.
Buffet Crampon (Evette) Alt. Zinner (Ed Sperber) 5*. Vandoren Jazz 2,5.

saxtammie

Martiziani

Quote from: "Anacho"Welkom, een veelzijdige muzikant, leuk :).

Nou dat valt denk ik best wel tegen. Een leerling die een jaar bezig is op trompet krijgt er hoogstwaarschijnlijk een beter geluid uit dan ik. :D

Quote from: "CBone"Welkom, K en G heb ik in ieder geval dit jaar op de taptoe in Roermond gezien. 2x zelfs

Daar zijn we idd geweest. Waar speel jij bij? Ik kon jouw "even voorstellen" niet vinden.

CBone

Quote from: "Martiziani"
Quote from: "CBone"Welkom, K en G heb ik in ieder geval dit jaar op de taptoe in Roermond gezien. 2x zelfs

Daar zijn we idd geweest. Waar speel jij bij? Ik kon jouw "even voorstellen" niet vinden.

Ik werk daar mee in de organisatie en regie en was één van de gelukkigen die de hele avond bij de poort met rook heeft mogen staan  :-D

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

Bianca

Hoi, welkom!!!

Succes met het studeren op je sax!!!  :lol:
Van link naar rechts:
hobo - esklarinet - besklarinet - sopraninosax