Main Menu

Meeting

Started by Ben Rodenburg, 15 April 2005, 21:39:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tony

Ja, ik kan in principe ook. Leuk!
Als 't allemaal vast staat zal ik nog ff een berichtje naar alle members sturen...

Ben Rodenburg

in dord wonen volop veel klasgenoten van me, en gitarist neem ik wel mee :P ik regel dan wel een paar nummers en dan speel ik wel wat :P als dat mag natuurlijl ;)
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Tony

Quote from: "saxy-benny"dord is ook wel relaxed, dan kan ik zelfs nog wel een paar muziekstukken enmuziaknten regelen :P maar 45 euro is veel maar ik denk dat ik het er opzich wel vooro ver zou hebben

Volgens mij is het niet 45 pp maar 45 voor de hele zondag? Gedeeld door het aantal bezoekers...

the martin

Dat geld lijkt me inderdaad niet het probleem...
Ik hoop dat ik dan geen optreden heb  :roll:

Sonja

idd...voor heel de dag...en tis een superruimte!!! krijg je geen spijt van...en heeel gezellig..r is vollop ruimte aanwezig voor event. life muziek..percussie is ook aanwezig..hoef dus niet te slepen met drums enzo...ik zal straks er ff naar toe gaan om te kijken of de datum nog vrij is...er is toch wel animo lees ik...en als je de kosten deel tussen het aantal mensen die komen is t mischien maar iets van 5 euro per persoon...valt wel mee toch...en als we dan allemaal nog iets te eten en te drinken mee nemen komen we de dag toch we door denk ik???
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Jetty

Hey allemaal,

het lijkt mij ook erg leuk, alleen ik kan niet op zondag :?  zou het anders ook een x op zaterdag ofzo kunnen?

groetjes Jetty
Living my life
--------------------------------------------------------------------
A: Selmer SA II 80 (in bruikleen) T: Conn 16M (jaren \'60)

Sonja

kheb ff de data gecheckt...zondag de 18e is vrij..kheb m op een optie gezet...wordt t toch een zaterdag dan kan het bij mij pas volgend jaar op zn vroegst...het zou natuurlijk leuk zijn als zoveel mogelijk mensen zn kunsten laat vertonen...en of je goed bent of niet..daar gaat t toch helemaal niet om..tis gelijk een leuke relaxte ervaring om voor een aantal mensen te spelen, en aangezien we allemaal onderop begonnen zijn hoef je je natuurlijk nergens voor te schamen...alleen...solly..hondjes mogen er niet in...jammer he... :roll:
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

the martin

Het lijkt mij leuk om al die verschillende toeters eens met elkaar te kunnen vergelijken.

the martin

18-9 heb ik alvast gereserveerd

Tony

Te gek. Ik ook.

Zal ik even een mailing rondsturen met een Poll? Dan weten we ongeveer hoeveel mensen komen.

Saxioni

Keep things as simple as possible, but not any simpler!

Tony

Deze discussie gaat hier verder.

Edward

Het lijkt mij wel leuk maar ik heb ook een grote hond .
Als we daar nou rekening mee houden en een ruimte met oppas voor de honden daar waar we bij elkaar komen versieren . Ik wil best 1 uur oppassen op het stelletje en als ik dan afgelost wordt en die persoon na 1 uur ook weer afgelost wordt en dan .......
Als de honden aan de lijn kunnen liggen en met een oppas wat voor het lawaai wel nodig zal zijn , zal het best te doen zijn .
Mensen met kinderen zouden ook zoiets daar kunnen organiseren voor de kinderen .
Zo kan iedereen !
Alt Conn Naked Lady 6M - 1934
Alt Martin Handcraft 111 - 1928
mondstukken : Brilhart Hard Rubber 4 - 0,76 , Brilhart Tonalin 8 , Brilhart Persoline S5 , Brilhart Level Air Metal 7 .

John G

Ik kom zeker... :D
'k heb er echt zin in.

Ik kom uit omgeving Arnhem, dus als er iemand vanuit die richting mee wil rijden, geef maar een gil

Groetjes
John
Maybe... Someday.... I\'ll be able to play (beter) \":)\"

Daan

Ik vind het trouwens niet erg als er honden bij komen, is wel leuk. Maar dan moeten ze wel van mijn mondstuk en natuurlijk rieten afblijven! :P
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."