Main Menu

Son op You Tube

Started by Sonja, 29 October 2007, 16:24:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sonja

Oke oke..brand maar los..ff foutje in t begin vergeten hoor..spannend zo voor de webcam he.. :-D

Sonja speelt A Doll van Jim Snidero op dr Conn altsax met otto link mondstuk.

http://www.youtube.com/watch?v=yqmygD8KNz8
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

John G

Ik wist wel dat je leuk speelde Son  :D Lekker geluidje ook

Lekkere nummer trouwens, kon ik nog niet.

Groetjes
John
Maybe... Someday.... I\'ll be able to play (beter) \":)\"

Ben Rodenburg

Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Sonja

thks...

wat die webcam betreft..tis echt een rotding...het standaartje houd m niet..msschien moet ik m iets verder weg zetten..hoewel..ik hoef er niet perse op hoor..als je t nummer maar hoor..keb t trouwens opgenomen met een saxmicrofoontje..binnenkort zal ik nog eens iets opnemen..moet ik alleen nog ff oefenen hoor, is een wat ruiger stukkie muziek :-D

Sonja

Hihi...das een goeie tip...ga ik ff proberen.. :D

EelcoW

volgens mij staat deze in het boek 'Jazz Conception', zonder easy ofzo ervoor. Weet ik niet zeker, ik heb het boek zelf niet. Dus niet boos worden als het niet zo is :-D we want ook more

sopraan!

Mooie klankkleur en leuk liedje, zit met smart te wachten op je volgende opname!  :D

juinen

Mooi gespeeld Sonja!

Quote from: Eelcowvolgens mij staat deze in het boek 'Jazz Conception', zonder easy ofzo ervoor. Weet ik niet zeker, ik heb het boek zelf niet. Dus niet boos worden als het niet zo is :-D

Ja klopt, ik heb hem wel.
Ik ben op dit moment bijna door dit boek heen op saxles.
Er is inmiddel ook nog een "Intermediate" versie, die heb ik gedaan voor deze.
Ik denk dat het goed is om de "Intermediate" na de "Easy" te spelen voordat je dit boek gaat doen.
De eerste stukken in dit boek gaan nog wel, maar ze worden al snel moeilijker.
Ben nu bezig met het stuk Two and Two, die gaat erg snel, maar wel leuk.

Weet iemand of er nog een vervolg op dit boek is?

Sonja

@ juinen..die Two plus two is LASTIG zeg... :o

Volgens mij is er op dit boek nog geen vervolg. Ik zit er ook op te wachten..maar denk dat dat nog lang kan duren...overigens ben ik met dit boek nog lang niet klaar, want de pittige nummers zitten achterin..en das best oefenen..kben bezig met die Bird Blues :?  :D

kzal binnenkort nog een nummer opnemen..als die aardig lukt dan he :-D  

uuum....bach op Sopraan???

juinen

Hoi Sonja,

Bird blues is nog een tikje sneller zag ik, maar wel leuk :D .
Maar ik mag eerst nog Lunar en Tunesia ( die vind ik erg mooi!).
Ik probeer iedere week één nummer te doen, maar two and two kost mij wel twee weken (om het ook netjes te spelen, ik raak de nootjes wel maar hol mezelf voorbij).

Thijs Leuven

Aardige sound, je mag wat mij betreft met wat meer durf en "ballen" spelen. Dat het volle karakter van die Chu volledig tot zijn recht komt!
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Ben Rodenburg

supermooie toon met die link :O

mooier dan je mark 7? (A)
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Sonja

@ thijs leuven..Ik vond alleen dat dit stuk zich er niet zo voor leent om heel ruig te spelen..maar dat kan een persoonlijke smaak zijn. In t boek zit ook een ruiger stukkie saxwerk, dan kan je echt uit je dak gaan..zal ik ook eens proberen :D

Quote from: "saxy-benny"supermooie toon met die link :O

mooier dan je mark 7? (A)

Wat een vraag Ben...wat doe je me aan...eigenlijk..kweet niet.. :-D   (wat vind jij???)

Bianca

Nou Sonja!
Het is niet helemaal perfect (kleinigheidje hoor, en ik doe je het niet na), maar het klinkt echt hartstikke goed, mooi geluid hoor!
Helemaal niet slecht.  :lol:
Maar kan me voorstellen dat je met zo'n webcammetje niet zo lekker speelt als zonder zo'n ding...
Ik weet niet eens of ik dat wel zo zou kunnen, heb het nooit geprobeerd, maar voor jou petje af hoor!!! Super!!!
Van link naar rechts:
hobo - esklarinet - besklarinet - sopraninosax

Sonja

:oops: fenks bianca...tis idd raar met zo`n webcam..ik probeer de volgende keer alleen een geluidsopname te maken..lijk me beterrr...hehehe..er zit trouwens in t begin een slordig foutje ja..maar ik doe vaak iets fout, maar dan iedere keer weer op een andere plek..streven is idd om t helemaal foutloos te spelen :shock:  :D