Author Topic: Saxen van Ebay op Marktplaats  (Read 2195 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline FB

• Member
  • *
    • http://www.freeblowing.com
Saxen van Ebay op Marktplaats
« on: 16 November 2007, 17:25:49 »
Ik zie steeds meer saxen te koop aangeboden op marktplaats die eerder via Ebay zijn ingekocht. Ik herken de plaatjes
( koop zelf ook wel eens een sax via Ebay.com die mij interessant lijkt) of zie het aan het beeldmerkje rechtsonder op de plaatjes.
Je moet dan even bedenken dat die saxen een voorgeschiedenis hebben die niet valt te controleren. De opmerking dat ze een servicebeurt hebben gehad staat meestal in de beschrijving op Ebay. Mijn ervaring is, dat je dit wel met een korreltje zout kunt nemen (in de meeste gevallen). Althans die Amerikaanse servicebeurt schijnt wat anders te zijn dan de onze. Ik heb ook eens zo`n sax met servicebeurt gekocht...kon wel mooi alle polsters vervangen.
Inkopen via Ebay blijft een gok want je kan alleen maar plaatjes kijken en de feedback lezen...die sax dan kopen op marktplaats is dan een dunbbele gok??? Maar goed, je kunt de sax dan wel proberen.

Offline Bianca

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #1 on: 17 November 2007, 00:25:47 »
Misschien gebeurt het ook wel andersom...

Maar het is en blijft altijd opletten geblazen.
Van link naar rechts:
hobo - esklarinet - besklarinet - sopraninosax

Offline Bianca

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: 25 November 2007, 02:22:09 »
Als de prijs zó laag is, dat het de moeite waard zou zijn, en VOORAL ALS HET CONTACT MET DE VERKOPER OP ROLLETJES LOOPT, waarom niet?!

Ik heb ook toen een sopraansax van Selmer III uit Amerika over laten komen, was in nieuwstaat!!
Veel gemaild daarvoor, en dat zat wel goed allemaal.
Van link naar rechts:
hobo - esklarinet - besklarinet - sopraninosax