Foto's meeting. Allemaal hier plaatsen!

Started by Amanda, 10 February 2008, 19:39:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anacho

Idd, leuk, en dan bij voorkeur verschillende soorten saxen om te proberen! :)

milandro

:roll: .....met diverse merken van diverse importeurs......  :wink:

the martin

Wie weet is het dan een idee dat we zelf de kosten op ons nemen..
Geen idee wat het afhuren van zo'n gelegenheid kost trouwens  8)

milandro

Hangt natuurlijk van de zaal af........maar het zou leuk zijn als wij een soort beurs met diverse importeurs zouden kunnen organizeren . Ieder importeur met zijn eigen tafel of ruimte vol met saxofoons.

Anacho

Precies, dat lijkt mij ook leuk, overigens niets ten nadele van de laatste meeting want die was voor zover ik op de foto's zag perfect georganiseerd!

the martin

En dat was die ook...

niesten

Quote from: "milandro"Hangt natuurlijk van de zaal af........maar het zou leuk zijn als wij een soort beurs met diverse importeurs zouden kunnen organizeren . Ieder importeur met zijn eigen tafel of ruimte vol met saxofoons.

En voor elke tafel/ruimte wordt dan een bepaald bedrag gevraagd, waardoor de kosten voor de deelnemers weer kunnen dalen.
Aangezien het complete publiek potentiele (nieuwe) klanten zijn (en niet zoals vele beursen maar een klein deel geïntereseerden), zullen de meeste importeurs een aardig bedrag ervoor over hebben om een tafel of ruimte te huren.  :D

FB

"Aangezien het complete publiek potentiele (nieuwe) klanten zijn (en niet zoals vele beursen maar een klein deel geïntereseerden), zullen de meeste importeurs een aardig bedrag ervoor over hebben om een tafel of ruimte te huren. "

Denk je?
 :)
TopSax saxofoons
http://www.freeblowing.com

the martin

Ik zou de drempel niet verhogen....
Hoe meer zielen (lees leveranciers) hoe meer vreugd..

(Die kosten worden uiteindelijk toch ook allemaal weer in de prijs verrekend  :-D )

Striker

Ik ben helemaal voor!

Er was toch een mooi zaaltje in Dordrecht?
[size=75]Martin Handcraft \'22 alt
Martin Original Music Man \'61 alt
Martin Imperial \'71 alt Otto Link Super ToneMaster 6[/size]

harpje

nou ik ben weer voor Soest. Lekker centraal in het land :-D