Author Topic: Saxofoondag Conservatorium Tilburg  (Read 1984 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Huibo

• Member
  • *
Saxofoondag Conservatorium Tilburg
« on: 08 March 2008, 22:50:25 »
Op de site van Unisono, Kerkdriel, vond ik een verwijzing naar een saxofoondag op het conservatorium van Tilburg:
Saxofoondag Fontys Conservatorium 2008

Op zaterdag 26 april zullen de docenten saxofoon van het Fontys Conservatorium Tilburg een saxofoondag verzorgen. Toegang voor deze dag staat open voor iedere saxofonist, zowel amateur als beroeps, met een klassieke, pop , of jazz achtergrond.
Er is op deze dag de mogelijkheid lessen te volgen bij een van de hoofdvakdocenten klassiek, en/of geimproviseerde saxofoon. Deze lessen kunnen individueel zijn, maar ook duo-s trio-s, kwartetten en andere ensembles zijn hartelijk uitgenodigd! Naast de individuele lessen zal er een groot saxofoonorkest gevormd worden, waar iedereen in meespeelt! Verder kunnen er accessoires bekeken en uitgeprobeerd worden, en zal er een reparateur aanwezig zijn om kleine reparaties aan uw instrument uit te voeren. (H: die reparateur is Mark van Mil van Unisono)

Aanmeldformulier te laden op:

http://http://www.vanzoelen.eu/Inschrijfformulier%20Saxofoondag%20Fontys%20Conservatorium%202008.doc
Het gaat er niet om wat je speelt, maar hoe het klinkt

Offline Bianca

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #1 on: 17 March 2008, 02:41:07 »
Wéér zo'n pokke-eind weg... :(
Van link naar rechts:
hobo - esklarinet - besklarinet - sopraninosax

Offline Anacho

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: 17 March 2008, 11:21:06 »
Andreas... weet niet of ik daar les van wil hebben :].

Offline Ben Rodenburg

• Member
  • *
    • Website
(No subject)
« Reply #3 on: 17 March 2008, 15:42:51 »
Hmmm, lijkt me wel leuk eigenlijk...

Is tom beek weg?
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII