0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
concreet voorbeeld: vandoren vs rico royal: de een vind het pak&speelgemak van rico fijn, en wil het inspeelprobleem niet, terwijl de ander juist de weerstand van vandoren prettig vindt.Dat soort dingetjes.
Ik denk dat met 'inspelen' wordt bedoeld dat het soms tijd kost voordat je rietje het pas lekker doet. Vandoren heeft dit m.i. wel, maar superial niet, die laatste spelen gelijk lekker, maar als die een tijde bespeeld zijn worden ze wat slapper. Volgens mij hebben die ook een dunnere tip en spelen snel aan.Ook als ik lui ben en deze niet nat maken spelen ze ok, bij vandoren, en dan zeker traditional lukte me dan niet echt.
@Albizzi: wat betaal jij voor rietjes?Een muziekhandel bij mij in de buurt vraagt 3,50 per rietje, iets verderop in de straat zit nog een muziekhandel die 3 euro per riet vraagt, en als je je rieten besteld via webshops ligt de prijs rond de 24 euro per doosje van 10 (bijv. rieten.nl).Ik heb laatst 2 doosjes rico royal gehaald (2,55 en 3) voor 19 euro per doosje, aangezien ze in de aanbieding waren.
Quote from: "anzy"@Albizzi: wat betaal jij voor rietjes?Een muziekhandel bij mij in de buurt vraagt 3,50 per rietje, iets verderop in de straat zit nog een muziekhandel die 3 euro per riet vraagt, en als je je rieten besteld via webshops ligt de prijs rond de 24 euro per doosje van 10 (bijv. rieten.nl).Ik heb laatst 2 doosjes rico royal gehaald (2,55 en 3) voor 19 euro per doosje, aangezien ze in de aanbieding waren.Ik heb de laatste keer voor een pakje 35 euries betaald in de muziekhandel in mijn buurt. Niet echt de voordeligste blijkt nu. Misschien toch best via een webshop :roll:
saxcompanyheb geen aandelen, maar het is gewoon de goedkoopsteze leveren in de hele eu