Saxlamp voor verlichte zielen

Started by Shofar, 03 June 2008, 14:44:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shofar

Ik heb es zitten foefelen met een oud altsaxofoontje die ik
voor een prikje op de kop getikt had.
Aanvankelijk wou ik dat ding effe uit elkaar halen om
het mechaniek wat beter te leren kennen, maar wegens een
acuut geval van luiheid besloot ik er maar een lamp van te maken. Wel leuke sfeerverlichting  :-)

Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Shofar

Voor mijn volgende lamp ben ik op zoek naar een Mark 6  :-D
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

EelcoW

ziet er leuk uit :) wat voor sax is het?

Shofar

Quote from: "Eelcow"ziet er leuk uit :) wat voor sax is het?
Een Martin Committee II uit 1939  :-D

Daan

Er was laatst toch een mark 6 te koop voor 600 dollar? Al weet ik niet of er nog een lamp in de beker kan...
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Shofar

Quote from: "Daan"Er was laatst toch een mark 6 te koop voor 600 dollar? Al weet ik niet of er nog een lamp in de beker kan...
Dat zal dan wel een exemplaar zijn waar ze met een truck over gereden hebben :-)

Daan

Quote from: "Shofar_so_good"
Quote from: "ik"
Quote from: "Shofar_so_good"Voor mijn volgende lamp ben ik op zoek naar een Mark 6  :-D

Ik heb het toch weer terug gevonden dat onderwerp, "gelukkig" zijn de foto's niet meer zichtbaar. Schokkende beelden kunnen ernstige gevolgen hebben...

Klik hier! voor het onderwerp.
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Zoot

áls je d'r   :o nog 1 tje voor een prikkie   :? op de kop kan tikken.......... ik hou me zeer  8) aanbevolen. Voor zo'n leuk lampje heb ik nog wel een plekjs......   :!:  :!:  :!:

Injuman

Finally, to play the sax itself, blow in the small end and move your fingers around.

Zeesther

Ja! Die heb ik gezien. Dat is hier in Groningen. Er staat bij: onbetaalbaar..? Haha. Toch leuk om van die oude instrumenten nog wat leuks te maken.
TOET!

Shofar

Quote from: "Zoot"áls je d'r   :o nog 1 tje voor een prikkie   :? op de kop kan tikken.......... ik hou me zeer  8) aanbevolen. Voor zo'n leuk lampje heb ik nog wel een plekjs......   :!:  :!:  :!:

I'll keep you posted :-)
Maar ik denk dat elke saxwinkel wel wat saxen staan heeft voor decoratiedoeleinden.

Shofar

[quote="Daan]
Ik heb het toch weer terug gevonden dat onderwerp, "gelukkig" zijn de foto's niet meer zichtbaar. Schokkende beelden kunnen ernstige gevolgen hebben...

Klik hier! voor het onderwerp.[/quote]

Pfff...misdaad tegen de menselijkheid...Dat ze in Den Haag daar maar es iets aan doen...

Zoot

Quote from: "Zoot"áls je d'r   :o nog 1 tje voor een prikkie   :? op de kop kan tikken.......... ik hou me zeer  8) aanbevolen. Voor zo'n leuk lampje heb ik nog wel een plekjs......   :!:  :!:  :!:

I'll keep you posted :-)  :(  :? ......     hoeveel is een belgisch Prikkie ???

Shofar

Quote from: "Zoot"

I'll keep you posted :-)  :(  :? ......     hoeveel is een belgisch Prikkie ???

Ik betaalde 75 euro voor dat altsaxje en een trompet samen.
Persoonlijk ben ik van mening dat het niet zo duur was.

Die trompet kan ik makkelijk voor hetzelfde bedrag weer kwijt...
De saxlamp is...priceless :-)
Voor een schijntje mag je hem hebben. Wat denk je van - ah - ik maak een forumprijsje: 1500 euro  8)
Da's nie veel voor kunst hé   :shock:

Maaarten

in belgie hebben ze ook euro's slimmerik :wink: