Main Menu

EINDELIJK

Started by Shofar, 16 June 2008, 10:43:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shofar

Pffffffff...

Het begon tijd te worden: de weeën van mijn vrouwtje
beginnen door te komen sinds vannacht.

Die kleine rakker zou rond de 6de geboren moeten worden...
Als het nog veel langer zou hebben geduurd, dan zou ik het er zelf wel uithalen!

Ik heb ondertussen al een speelgoed sax liggen - kan hij/zij straks lekker de longen mee opentrekken!

Nu nog effe wachten hé.

Het zal een gelukkig kind zijn want genialiteit is erfelijk :-D
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Amanda

Spannend!

Succes!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Steph Saxin' Spé

Joh, spannend!
Succes en sterkte :!:

By the way, is het jullie eerste?

Enne, die genialiteit ... dat is zeker van moeders kant ;) :-D  ?

Shofar

Quote from: "Steph Saxin' Spé"Joh, spannend!
Succes en sterkte :!:

By the way, is het jullie eerste?

Enne, die genialiteit ... dat is zeker van moeders kant ;) :-D

Trouwens, het is BOEIEND - niet SPANNEND!
Héhéh  :-D

Nu, kan ons geen mer schelen eigenlijk: het is gewoon lekker spannend :-)
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Steph Saxin' Spé

Nah, het is wèl inSPANNENd, hoor. Heeft die kinesiste/fysiotherapeute jullie dat niet verteld? Er zullen toch een aantal spieren gespannen moeten worden wil het kind eruit komen ;).
Spannend, inspannend, en na afloop ontspannen. ;) :)

Shofar

Quote from: "Steph Saxin' Spé"Nah, het is wèl inSPANNENd, hoor. Heeft die kinesiste/fysiotherapeute jullie dat niet verteld? Er zullen toch een aantal spieren gespannen moeten worden wil het kind eruit komen ;).
Spannend, inspannend, en na afloop ontspannen. ;) :)

Zelfs tijdens het inspannen kunnen we veel doen om te ontspannen :-)

Anacho

Leuk joh, ik hoop dat alles goed gaat, succes!  :)

Thijs Leuven

QuoteAls't aan mijn lag: Nat King Cole, Louis Armstrond, Stan Getz, Leonard Cohen, enz...  

Dan komt dat kind volledig gehersenspoeld ter wereld, goed zo!  :lol:

Gefeliciteerd!  :)
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Shofar

Quote from: "Thijs Leuven"
QuoteAls't aan mijn lag: Nat King Cole, Louis Armstrond, Stan Getz, Leonard Cohen, enz...  
Dan komt dat kind volledig gehersenspoeld ter wereld, goed zo!  :lol:

"Get them when they are young"  :-D

Pieter

Geniet ervan en ik wens jullie veel geluk! Kinderen krijgen en hebben is spannend, inspannend, bijzonder, geweldig, en alle verdere superlatieven die je maar kunt bedenken.
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

the martin

En mijn standaard (lichtelijk cynische) opmerking is altijd "Je krijgt er zoveel voor terug"  :twisted:

Shofar

Quote from: "the martin"En mijn standaard (lichtelijk cynische) opmerking is altijd "Je krijgt er zoveel voor terug"  :twisted:

...en zwarte donderwolken pakten zich samen...

Héhéh - de vader van een ex van me die is bankier en hij zij
dat zijn slechte belegging zijn kinderen waren  :-D

JazZeus

Quote from: "the martin"En mijn standaard (lichtelijk cynische) opmerking is altijd "Je krijgt er zoveel voor terug"  :twisted:

Dat was mijn opmerking ook altijd naar mijn vader, als ik weer iets kapot gemaakt had ofzo :-P
Selmer Serie III
Meyer 6
Rico La Voz Medium Hard

FB

Sterkte beiden!

Henk
(bewust kinderloos)
TopSax saxofoons
http://www.freeblowing.com