ff vlug dan,
foto's...ik doe mijn best maar daar ben ik niet zo goed in hoor. De foto's van Kessler zijn veel beter en zo ziet hij er ook uit.
Dit is de standaard editie. er zijn er 330 van gemaakt. van de Limited editie, met nog uitgebreidere gravure, zijn er 94 gemaakt, dacht ik.
Het is inderdaad een gewone reference. De lak in iets lichter dan van de normale reference maar donkerder dan de serie II of III. Maar goed dat maakt niet uit.
Nadat er weer een heleboel saxen waren afgevallen kwam ik eerst een gewone reference tegen en die was het helemaal. Had alles wat ik wilde. Dat hoor je bij de eerste noot die je blaast. Hele mooie toeter, goede intonatie! Toch die Kookaburra nog geprobeerd en tsja, die had ook alles, was alleen nog veel mooier. Hij was ook maar 150 duurder dan die andere, dan is de keus toch snel gemaakt. Het verschil met de Mark van mijn docent is miniem, zijn hoge noten zijn nog iets mooier.
Een probleempje...Gister kwam ik om 17.30 thuis, doe de koffer open en wat blijkt.....verkeerde hals ingepakt. Daar moet ik nog even overr bellen en dan maar hopen dat ze hem willen opsturen want voorlopig heb ik geen tijd om hem te gaan halen. De S op de hals is inderdaad rood ipv blauw.
Tot zover