Wie helpt het mysterie op te lossen?

Started by Shofar, 24 September 2008, 13:16:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shofar

Hey guys,

Een (bijzonder fijn) saxofoonhersteller uit Belgenland vertelde me dat een collega van hem
ergens in Nederland een saxwinkel weet zijn waar ze een bak vol nekken hebben.
Schijnbaar kan je daar met je sax naartoe om er nek uit te zoeken om er dan ééntje te kopen.

Die collega wil echter niet kwijt om welke zaak het gaat...een beetje flauw van hem...

Weet er iemand van jullie om welke zaak dat gaat?

(Hij heeft een nek nodig voor een Ladyface tenor)
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Maaarten

Karsten Gloger? :-D

ff serieus lijkt me niet waarschijnlijk

the martin

Ik weet er wel een waar je een nek op maar kunt laten maken..
(Maar dan zou ik mij email bij de hand moeten hebben)

Kan me niet voorstellen dat een winkelier zijn nekken verzameling in de verkoop gooit.

mrPC

bij Adams in Thorn hebben ze er kennelijk nog al wat..
hoorde ik laatst van de leraar van Pieter..
alt; Selmer SA80II ontlaktmondstukken; Guardala \'bebop\', meyer 6SS en lebayle 7* studio. sopraan: Yanagisawa S9930, mondstuk selmer \'f\', rieten: rico jazz select 3, binders: Francois Louis Ultimate. Selmer endorser (www.selmer.

Pieter

Quote from: "mrPC"bij Adams in Thorn hebben ze er kennelijk nog al wat..

Ja  en hij kan het weten.......

Maar, ook die halzen zijn nogal wisselvallig.......je ziet ze wel, je ziet ze niet.

Alle gekheid op een stokje, hoewel....het is wel een halszaak natuurlijk. Adams maakt mooie halzen. Ik heb daar de Sterling zilveren geprobeerd en er waren er bij die mijn SA80 II duidelijk verbeterden. Als je dan  de prijs in ogenschouw neemt (375) is dat helemaal niet verkeerd. Het is maar wat je wilt, mijn docent heeft er zelf een, maar die gebruikt hij eigenlijk niet, want hij heeft zo'n mooie zilveren, gravuurloze, hoge fisloze Mark VI. En zet je daar zo'n hals op dan is het dag met je handje naar je Mark VI geluid.
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Shofar

Quote from: "mrPC"bij Adams in Thorn hebben ze er kennelijk nog al wat..

Hmm...ik denk dat ik hem maar eens zal doorverwijzen naar Adams dan...
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders