Main Menu

even voorstellen

Started by Willem B., 02 October 2008, 15:21:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Willem B.

Hallo allemaal,

Ik ben Wim Bak, 56 jaar en woon in Wageningen. Ik speel nu ruim 3 jaar altsax, en ben erg enthousiast.
Verder speel ik bij de Harmonie Wagningen, zowel in het leerlingen orkest als in in het A- orkest.
In het A- orkest heb ik wel meer moeite om alles goed mee te spelen, maar met veel oefenen gaat het steeds beter.
Ik speel op een Trevor James sax met een meyer m6 mondstuk en vandoren V 16 rieten.
Eigenlijk wil ik een andere sax kopen, en ga binnenkort naar een Le Monde sax kijken. Er wordt de laatste tijd
veel reclame mee gemaakt.

Tom

Selmer Reference 54 Tenor. OL. stm. NY.6*/ BL. 100/2.sms Duckbill. Lebayle metal Jazz 7.
Buffet Crampon (Evette) Alt. Zinner (Ed Sperber) 5*. Vandoren Jazz 2,5.

Zoot

QuoteEigenlijk wil ik een andere sax kopen, en ga binnenkort naar een Le Monde sax kijken.
Er wordt de laatste tijd veel reclame mee gemaakt

:mrgreen: KIJKEN  :mrgreen: kan vast geen kwaad...... maar kijk dan eerst even goed op Hét Forum, er is al van alles geschreven over Le Monde. Hadden ze het geld wat ze in de reclame hebben gestoken beter in de ontwikkeling       . :? .....     nou ja, lees zelf maar Zoekfunktie La Monde   :shock:

welkom  8) TOeT toEt groet van ZOoT 8)

Amanda

Welkom!

De Le Monde Saxello.....ik ben nog steeds verliefd.
Over le Monde is inderdaad veel geschreven. Het zijn zeker geen slechte saxofoons.
Maar ik zou liever voor een merk als Yanagisawa gaan (behalve de saxello dan  :-D ) .
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Maaarten

Welkom. Le Monde is mooi spul qua nieuwe saxen. Maarja, er is wel meer goeds, voor 500eu meer heb je een goede yanagisawa. En 2e hands he, ook veel en goedkoop.

Tony

Henk de Gans

sedert 26-6-2008
Tenorsax: Yamaha YTS 475/Otto Link OLR-404-5*
riet: Fibracell 3.5

Anacho

Welkom hier Wim!

Heb je familieleden in de muziek of hebben jullie toevallig dezelfde naam?

JR

Welkom Wim . .
 Met een ouwe (oost-)  Duitse sax is ook nix mis hoor  :-D
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Thijs Leuven

Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Willem B.

Ik heb wel familie die muziek maken, maar die wonen niet in Nederland.
De een woont in Canada en de ander in de V.S. Min broer heeft vroeger trompet gespeeld.
Misschien kan ik hem weer enthousiast maken om weer iets te gaan spelen.
Vorige zaterdag ben ik naar een workshop geweest in Deventer, bij de Saxofoonwinkel.
Het erg leuk, toch weer wat geleerd.

Ben Rodenburg

Welkom en succes met de zoektocht naar ene nieuwe toeter ;)
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

jupialto

Welkom Wim en....geniet!
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

Jeroen Conn

Ook Welkom!!

Quote from: "Willem B."Ik speel op een Trevor James sax met een meyer m6 mondstuk en vandoren V 16 rieten.
Wel heftig om met een meyer en V16 in een harmonie te spelen... of spelen ze alleen lichte muziek?
Alt: Buescher True Tone
Tenor: Buescher Big B; Conn Ladyface

Willem B.

Hallo Jeroen,

We spelen op dit ogenblik veel lichte muziek, het zijn stukken van Michael Jackson, Marco Borsato, en
The legends of soul. Dan moet je wel een beetje power kunnen maken. Op 8 november hebben we een uitvoering
in de Junushof in Wageningen. Het thema is , 150 jaar blaasmuziek in Wageningen.