Main Menu

Goedenavond!

Started by degeestster, 02 December 2008, 18:38:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

degeestster

Hallo!

In mijn zoektocht me meer te gaan verdiepen in de sax, ben ik op dit forum gekomen.
Speel zelf sinds 2005 Tenor-sax. Eerst op een Jupiter van de vereniging, sinds september op de Yamaha YTS275. Wereld van verschil voor mij. Ik speel op het moment bij een drum/show -vereniging in Velp (in 2007 NK geworden!). Verder ben ik 16 jaar, en heb ik 6 jaar bes-klarinet bespeeld. (maar ben blij dat ik er vanaf ben!)

Hoop dat ik veel informatie hier kan vinden, en misschien wel een ander kan helpen!

Henk de Gans

Quote from: "degeestster"Hallo!

Hoop dat ik veel informatie hier kan vinden, en misschien wel een ander kan helpen!

Welkom, en .....................mooie gedachte!
sedert 26-6-2008
Tenorsax: Yamaha YTS 475/Otto Link OLR-404-5*
riet: Fibracell 3.5

Ralph

Welkom! Zeer goede keuze om op een sax over te gaan  8) wat bezielde je die 6 jaar?  :shock:  ;)
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*

degeestster

Quote from: "RalphH"Welkom! Zeer goede keuze om op een sax over te gaan  8) wat bezielde je die 6 jaar?  :shock:  ;)

Tja, keus voor sax was er destijds bij die vereniging niet. Paar jaar geleden echter hadden we een concert met mijn huidige vereniging en was de keus voor zowel de vereniging als de sax snel gemaakt!

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

JR

Quote from: "RalphH"Welkom! Zeer goede keuze om op een sax over te gaan  8) wat bezielde je die 6 jaar?  :shock:  ;)

Klarinet is ook een prachtig instrument,

maar wel héél anders . .  . :mrgreen:

Welkom Geestster (?!)

:smt039
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"