0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Dit is echt de week van het nachtbraken geworden voor mij...Had geen enkele dag (op woensdag na) iets te doen vóór 12u 's middags, dus ik kon lang opblijven. Dat heb ik dan ook gedaan.Maandag: gewoon nachtbraken, computeren, pilsjeDinsdag: waanzinnig Jupiler feest (raad eens wat de enige drank was...) bij een jaargenote van me, dat uiteindelijk door de politie rond 2u is stopgezet, waarna we met een groep van iets meer dan 10 samen met een Zimbabwaan bij hem thuis tot de dageraad door hebben gefeest. Mijn onderwijs op woensdagochtend heb ik gemist.Woensdag: Pinten bij een vriend van me, daarna series kijken en computerenDonderdag: Dat is nu!Morgen: Uit in de Irish Pub in HeerlenHet studentenleven is mooi... Nog mooier als je bedenkt dat de volgende Blok Openings Borrel (B.O.B. 1.5 om precies te zijn, altijd supergezellig met heel veel geneeskundestudenten) er weer aankomt! Eerst nog even een weekje blokken voor de toets volgende week vrijdag.
Dooie boel.....Ga maar naar bed..; oh nee rondje lopen en wachten op aflossing. :mrgreen: Had misschien beter dokter kunnen worden. :mrgreen: Sebo
Quote from: "Thijs Leuven"Dit is echt de week van het nachtbraken geworden voor mij...Had geen enkele dag (op woensdag na) iets te doen vóór 12u 's middags, dus ik kon lang opblijven. Dat heb ik dan ook gedaan.Maandag: gewoon nachtbraken, computeren, pilsjeDinsdag: waanzinnig Jupiler feest (raad eens wat de enige drank was...) bij een jaargenote van me, dat uiteindelijk door de politie rond 2u is stopgezet, waarna we met een groep van iets meer dan 10 samen met een Zimbabwaan bij hem thuis tot de dageraad door hebben gefeest. Mijn onderwijs op woensdagochtend heb ik gemist.Woensdag: Pinten bij een vriend van me, daarna series kijken en computerenDonderdag: Dat is nu!Morgen: Uit in de Irish Pub in HeerlenHet studentenleven is mooi... Nog mooier als je bedenkt dat de volgende Blok Openings Borrel (B.O.B. 1.5 om precies te zijn, altijd supergezellig met heel veel geneeskundestudenten) er weer aankomt! Eerst nog even een weekje blokken voor de toets volgende week vrijdag. I say: it's a hard life, tryin' to be a doctor :mrgreen:
In mijn telefoon staat nu namelijk het nummer van een bijzonder aantrekkelijk meisje... Dát plus de belofte dat we samen een keer iets leuks gaan doen.
Quote from: "jupialto"Quote from: "Thijs Leuven"Dit is echt de week van het nachtbraken geworden voor mij...Had geen enkele dag (op woensdag na) iets te doen vóór 12u 's middags, dus ik kon lang opblijven. Dat heb ik dan ook gedaan.Maandag: gewoon nachtbraken, computeren, pilsjeDinsdag: waanzinnig Jupiler feest (raad eens wat de enige drank was...) bij een jaargenote van me, dat uiteindelijk door de politie rond 2u is stopgezet, waarna we met een groep van iets meer dan 10 samen met een Zimbabwaan bij hem thuis tot de dageraad door hebben gefeest. Mijn onderwijs op woensdagochtend heb ik gemist.Woensdag: Pinten bij een vriend van me, daarna series kijken en computerenDonderdag: Dat is nu!Morgen: Uit in de Irish Pub in HeerlenHet studentenleven is mooi... Nog mooier als je bedenkt dat de volgende Blok Openings Borrel (B.O.B. 1.5 om precies te zijn, altijd supergezellig met heel veel geneeskundestudenten) er weer aankomt! Eerst nog even een weekje blokken voor de toets volgende week vrijdag. I say: it's a hard life, tryin' to be a doctor :mrgreenEn inderdaad...De B.O.B. was trouwens bijzonder leuk én vruchtbaar. In mijn telefoon staat nu namelijk het nummer van een bijzonder aantrekkelijk meisje... Dát plus de belofte dat we samen een keer iets leuks gaan doen.
Quote from: "Thijs Leuven"Dit is echt de week van het nachtbraken geworden voor mij...Had geen enkele dag (op woensdag na) iets te doen vóór 12u 's middags, dus ik kon lang opblijven. Dat heb ik dan ook gedaan.Maandag: gewoon nachtbraken, computeren, pilsjeDinsdag: waanzinnig Jupiler feest (raad eens wat de enige drank was...) bij een jaargenote van me, dat uiteindelijk door de politie rond 2u is stopgezet, waarna we met een groep van iets meer dan 10 samen met een Zimbabwaan bij hem thuis tot de dageraad door hebben gefeest. Mijn onderwijs op woensdagochtend heb ik gemist.Woensdag: Pinten bij een vriend van me, daarna series kijken en computerenDonderdag: Dat is nu!Morgen: Uit in de Irish Pub in HeerlenHet studentenleven is mooi... Nog mooier als je bedenkt dat de volgende Blok Openings Borrel (B.O.B. 1.5 om precies te zijn, altijd supergezellig met heel veel geneeskundestudenten) er weer aankomt! Eerst nog even een weekje blokken voor de toets volgende week vrijdag. I say: it's a hard life, tryin' to be a doctor :mrgreenEn inderdaad...
Voor iedereen die na 12 uur 's avonds en voor 5 uur 's ochtends iets, of niets, te melden heeft!D