Nachtbrakers/Late vogels topic

Started by Thijs Leuven, 26 December 2008, 01:40:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maaarten

niet fout, ik was gister om 1.00 nog wakker, maar niet op het forum. Moest nog een werkstuk afmaken hehe

Thijs Leuven

Quote from: "Tony"In dit topic bedoel je?

Nee, in het algemeen. Volgens mij is de activiteit van dit forum de laatste tijd flink afgenomen, of vergis ik me nu?
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Tony

Is mij niet opgevallen... er komen dagelijks best veel leden bij (vooral uit Belgie trouwens) en ik zie in m'n RSS behoorlijk wat berichten verschijnen. Maar het is zowiezo up en down. Op wat andere fora waar ik zit zie ik dat ook trouwens.

jupialto

Wellicht is het beter te spreken van "verandering"  Thijs, anders dan te spreken over "dooie boel".
Immers: ieder pakt eruit op wat hij/zij interessant vindt.

Daarbij: in de matiging herkent men de meester!
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

asterix

IK kom hier toch zeker bijna ééns per dag kijken.
ik blijf het een tof en leerzaam forum vinden.

harpje

ik ben ook een tijdje niet geweest wegens drukte maar ik heb nu een netboek en kan lekker voor de tv computeren. Kan ik twee dingen volgen.  :-D

Tony

SFANX

:o zal natuurlijk net zo als mij, de opwinding zijn voor de nieuwe astrix en obelix, die uit is/komt  :D
ben benieuwd of de bard er weer eens flink van tussen krijgt, ;-)  zelfs lang geleden waren de plaatselijke borsato's al tot knevel en marteling veroordeeld.zucht  :evil: nostalgie :oops:
alt: buescher aristocrat "big B" 1945  tenor: buescher aristocrat"big B"1947  bar: dolnet(50er jaren)

Ben Rodenburg

PEfoe, net een motown medley (die uit 8 nummers bestaat!!) voor 3 blazers uitgeschreven!!!! Ik ben trots!!!!

voor de liefhebbers:
http://www.2shared.com/file/8593714/4c5 ... edley.html
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Maaarten

bedankt benny, kan ik een x wat anders spelen dan jazz en harmonie muziek. :-D

JR

Bedankt Benny lekkere muziek . . . . . .   =D>

eh, voor tenor :roll: , dan moet ik 't maar omschrijven voor de alt . . . of heb je er een .mus versie van?
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

asterix

3 minuten voor middernacht
mocht ik dan al posten?

jupialto

"Hoe later op de avond, des te schoner het volk"..... :-D
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

zomertje

Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Maaarten

zo hee, de middag is bijna voorbij! laat he!?