Author Topic: Sonny Rollins Oosterpoort Groningen  (Read 2566 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zoot

• Guest
Sonny Rollins Oosterpoort Groningen
« on: 18 March 2009, 19:47:21 »
Sonny Rollins in Oosterpoort Groningen
Echte Sonny Rollins fans kunnen hun geluk niet op, want in  :arrow: Oosterpoort in Groningen vindt op donderdag 22 oktober 2009 een Sonny Rollins concert plaats. Heeft u altijd al eens een Sonny Rollins concert live willen bijwonen, dan is het nu tijd om Sonny Rollins Oosterpoort kaarten te bestellen voor een onvergetelijk Sonny Rollins concert. Sonny Rollins tickets voor het concert in Groningen op donderdag 22 oktober 2009 kunt u nu eenvoudig boeken bij Onlineticketshop.nl!

=D> en ik heb al kaarten     =D>

UPdate 20.30 uur: het werd net nog even uitvoerig besproken bij De Wereld Draait Door, Hans Dulfer vind ook dat je dit concert niet mag missen........

Offline Ralph

• Member
  • *
    • Ralph Design
Re: Sonny Rollins Oosterpoort Groningen
« Reply #1 on: 18 March 2009, 21:25:41 »
Quote from: "Zoot"

UPdate 20.30 uur: het werd net nog even uitvoerig besproken bij De Wereld Draait Door, Hans Dulfer vind ook dat je dit concert niet mag missen........
ik zag het :D als hans het zegt moet het wel waar zijn...
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*

Offline JazZeus

• Member
  • *
« Reply #2 on: 19 March 2009, 20:13:10 »
Net even gekeken op onlineticketshop.nl en bijna in huilen uitgebarsten. Sonny Rollins staat op het lijstje van 'saxofonisten die ik nog moet zien voordat ik (onwaarschijnlijk) of zij (waarschijnlijk)" sterven. Terwijl de site tergend langzaam laadt bedenk ik mij dat ik zelfs als arme student misschien maar eens €50,-- moet vrijmaken om het te zien. €139,--!!! HONDERD-EN-NEGEN-EN-DERTIG euro!!!

Inmiddels gezien dat de kaarten bij ticketmaster.nl 'slechts' €75,-- kosten. Misschien dat dan maar doen, zou wel eens de laatste kans kunnen zijn.
Selmer Serie III
Meyer 6
Rico La Voz Medium Hard

Offline Thijs Leuven

• Member
  • *
    • http://www.myspace.com/thijsleuven
« Reply #3 on: 19 March 2009, 21:32:18 »
Ik vond de ervaring geweldig, maar Sonny Rollins zelf niet zo geweldig. Daar staat al een hele leuke discussie over in een ander topic, waaruit bleek dat ik respectloos was ofzoiets...  :lol:

Maar goed, als je het geld hebt: zeker doen! Rollins is tenslotte een van de laatste oude legendes die nog ademt...  :)
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Offline HenkJ

• Member
  • *
    • http://www.freeblowing.com
« Reply #4 on: 21 March 2009, 09:41:42 »
..ik vind de prijzen van tickets voor `beroemdheden` al jaaaren belachelijk hoog...maar ja, hier spreekt een
oudere generatie die voor 25,- gulden nog naar Pinkpop ging
Zou `Sonny`wel eens live willen zien en horen, maar koop ipv daarvan maar een mondstuk er bij..
TopSax "PRESTIGE" 2009 serie II Alt (Te koop voor maar 250,- zgan, smoke grijs-zwart met zilverkleur mechaniek, complete set)

Offline Thijs Leuven

• Member
  • *
    • http://www.myspace.com/thijsleuven
« Reply #5 on: 21 March 2009, 12:24:37 »
Kaartjes voor Brussel waren overigens "maar" iets meer dan €50,-, waarom zou Groningen zoveel duurder zijn?
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Zoot

• Guest
« Reply #6 on: 21 March 2009, 12:37:37 »
Quote from: "Thijs Leuven"
Kaartjes voor Brussel waren overigens "maar" iets meer dan €50,-, waarom zou Groningen zoveel duurder zijn?

:lol: er gaat niets boven, de prijzen van, Groningen :lol:

of eh eh......  :oops: zijn die Belgische Euro's tóch meer waard :oops:

Zoot

• Guest
« Reply #7 on: 23 October 2009, 00:33:46 »
ik heb te koop, ............   :-D

:roll:  :roll:  :roll:

Offline zomertje

• Member
  • *
    • http://dekleinekunstenaar.nl
« Reply #8 on: 23 October 2009, 10:59:43 »
Quote from: "Zoot"
ik heb te koop, ............   :-D

:roll:  :roll:  :roll:
Nee, jij gaat heeeeeeeeel hard studeren toch?  :lol:  :lol:  :lol:
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Zoot

• Guest
« Reply #9 on: 23 October 2009, 20:43:05 »
:-D .......     jeetje, wat een concert. Niet dat alle nummers nu zo fantastisch waren (   :oops:  :oops:  smaak    )  maar die inzet van "een ouwe kerel van 79"......  van de twee uur, zolang was het concert heeft hij misschien totaal 15 minuten rust gehad. Dat er zoveel lucht in zo'n klein kereltje kan zitten.
 =D>  =D>  Magnefiek =D>