Main Menu

Long time no see :-)

Started by Shofar, 06 April 2009, 08:42:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shofar

Wel ja, na een paar maand kom ik toch nog es effe piepen hé :-)
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Tony

Shofar

Kan het trouwens zijn dat er minder "actie" is sinds de lancering van de nieuwe site of vergis ik me?
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Tony

Nee, die indruk heb ik niet. Is trouwens ook al bijna weer een dik jaar geleden :)

Amanda

Nee, die indruk heb ik ook niet.

Maar welkom terug in ieder geval  :-D
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Shofar

Quote from: "Tony"Nee, die indruk heb ik niet. Is trouwens ook al bijna weer een dik jaar geleden :)

Is dat al weer een jaar geleden!!!! Man man, ik begin oud te worden...

gerardm

Ja Shofar
'Content' dat je terug bent.
De laatste tijd was het saxforum het saxforum niet meer ...

Nu weer geen half jaar voorbij laten gaan , hé

ciao
Lien Cheng alt vintage look - Selmer S80 C** - LaVoz med hard
KAWAI CN 33 digitale piano

Shofar

Quote from: "gerardm"Nu weer geen half jaar voorbij laten gaan , hé

Ik zal mijn best doen Gerard  :wink:

HenkJ

Daar is mijn belgische kennis weer!
Hoe gaan de `zaken`?

Actie: bedoel je de hoeveelheid berichten of de inhoud van de berichten?
 :wink:
TopSax "PRESTIGE" 2009 serie II Alt (Te koop voor maar 250,- zgan, smoke grijs-zwart met zilverkleur mechaniek, complete set)

Shofar

Quote from: "HenkJ"Hoe gaan de `zaken`?

Daar zit evolutie in Henk  - maar ik hou van een goede voorbereiding dus bij voorkeur
geen overhaaste dingen :-)