Main Menu

TV optreden

Started by Ben Rodenburg, 14 August 2005, 02:25:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ben Rodenburg

hallo mensen, ik ben gevraagd om bij talpe (in de huid van) de look a like van phill collins te begeleiden met het numer something happened on the way to heaven. 28e zijn de opnames. ik post hier nog wanneer de uitzending is....

www.talpa.tv
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Tony

Sonja

Leuk!!  ben benieuwd!!  :P
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

det

leuk!!!

Hoop dat ik dan terug ben van vakantie dat wil ik wel zien.

succes!!

Ben Rodenburg

Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Erik

moet je de blazers arrangementen nog hebben?
Alt: Rene guenot,
     mondstuk: King,
     Rico plasticover riet 2,5.  Tenor: Keilwerth the new king,            mondstuk: Otto link 6*,            Rico plasticover riet 2,5.

Ben Rodenburg

nee, we hebben het al uitgezocht! :D

Erik

Ik ben benieuwd, bij ons wil dit nummer op de 1 of anderen manier nooit echt lekker lopen.
Alt: Rene guenot,
     mondstuk: King,
     Rico plasticover riet 2,5.  Tenor: Keilwerth the new king,            mondstuk: Otto link 6*,            Rico plasticover riet 2,5.

Ben Rodenburg

ja he!! :D kan ik gelijk me mic aan het grote publiek laten zien ;)

we moeten oko nog veel oefenen hoor, iedereen kent nu wel de partijen maar meerstemmigheid enzo moeten we nog fixen en het moet superstrak zijn dus we moeten wel goed op elkaar in gespeelt zijn!

Ben Rodenburg

grrrr!

ik heb net gehoord dat t playbacken is!!! das behoorlijk klote
maar ik kan t spelen dus dat moet je maar in je achterhoofd houden ;)

Tony

Owh... da's jammer man... nou ja... playback is ook wel een beetje ok.

Ben Rodenburg

heb gister opnames gehad, was hardstikek leuk!!!

moest playbacken maar zag er wle kick uit!!! de uitzending is trouwens op 23 september

Ben Rodenburg

hier een paar fotos, geen actiefotos maar wel van de studio enzoo

Laatste voro de mannen!! dit was DE chick van die uitzending. in de uitzending de 2e van links bij phill collins backchorus

meer fotos? :www.picturetrail.com/saxy-benny

Tony

Ziet er leuk uit... heb je op het podium gestaan?

Ben Rodenburg

ja, ik stond helemaal aan de buitenkant naast de cameraman die vor de shots bij de blazers zorgde dus ik gok dat ik VAAK in beeld ben aangezien het een knalnummer is met blazers.

wij stonden (vanaf de beeldbuis gekeken) een de linkerkant van het podium. achter ons stond een toetsenist met 3 klavieren, daarnaast een drummer, darvoor een gitaar en bas, en aan de ander kant an het podium (van ons gezien) stonden de achtergrondzangers en zangeressen.

phil die liep maar een beetje in het rond :P