Toffe optredens van saxforum people!

Started by Ben Rodenburg, 07 April 2009, 11:22:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jazz.jr.rob

ik kan natuurlijk altijd me vriendin meenemen ;) maar daar heb jij vrij weinig aan, kun je in elk geval naar kijken.  
Maar dat terzijde, het is er ook eentje uit jullie repertoire, wij spelen 'm zelf ook met de band, ben benieuwd hoe jullie 'm doen!
Cold duck time!
alt: Selmer Reference 54, Mondstuk: Meyer 8 Riet: Rico Jazz Select 3S
Tenor: Conn 10M Lady face (\'39), Mondstuk: Ponzol vintage 105 Rico Jazz select 3S

Thijs Leuven

Oók die hebben we toevallig afgelopen donderdag voor het eerst sinds een jaar weer gespeeld... Denk niet dat die komende woensdag voorbij komt, maar we zullen zien.  :wink: We proberen eigenlijk alleen maar eigen werk te spelen, meestal komt wel Headin' Home voorbij omdat het gewoon een lekker stuk is en wanneer we helemaal grenzeloos willen freaken en experimenteren pakken we soms nog Jean Pierre.
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Thijs Leuven

Eindhoven was tof! We waren blijkbaar een superpopulaire act, alle drie de rondes waren van tevoren al volledig uitverkocht en aan de deur zijn daarna óók nog eens kaartjes verkocht voor elke ronde. Met de vrouwen zat het vooral in de eerste ronde ook wel snor...  :-"

't Was een supergezellig optreden waarin het muzikaal gezien ook nog eens erg goed ging. Publiek dat als sardientjes in een blik op elkaar zit én ook nog eens op maar een halve meter van jou af is best een aparte ervaring.
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Jazz.jr.rob

Ja Thijs, klonk goed!
Er komt een lekker geluid uit je Aristocrat in combinatie met die otto link.
ik ben zelf al zo'n beetje de hele week niet fit, dus was blij dat ik er bij kon zijn!
Nu heb ik alleen nog het trio gehoord, ben wel benieuwd naar de hele band!
Tenor: Conn 10M Lady face (\'39), Mondstuk: Ponzol vintage 105 Rico Jazz select 3S

Thijs Leuven

Thanks!

http://www.youtube.com/watch?v=874AYEzPwbE

Dat is een opname van de "hele" band, met twee gitaristen erbij dus. Ik heb je ook toegevoegd op msn, dan kan ik je wat oudere audio-opnames sturen als je dat graag wil.  :wink:

Thijs Leuven

7 Maart speel ik met mijn band The Mondays in Theater Lexor te Heerlen! Op deze avond gaan we een live CD opnemen waar een forse hoeveelheid publiek natuurlijk meer dan welkom is.

Je mag naar binnen vanaf 20.15u en de kosten bedragen slechts €5,-

Wie kan ik allemaal verwelkomen volgende week zondag?  8)

Jazz.jr.rob

Nog een paar leuke optredens

27 maart speel ik samen met verschillende DJ's op het House feest "Niksistof" in discotheek LaPaix in Mijdrecht
7/8 mei speel ik met zowel  "The OhnO! Jazzband" als "Red Dice Jazzband" op het Jazzfestival in Enkhuizen
3t/m6 juni speel ik met  "The OhnO! jazzband" op het internationaal muziekfestival in Jerusalem (Israël)
25 t/m 27 juni speel ik met "The OhnO! jazzband" op het Riverboat jazzfestival in Silkeborg (Denemarken)

Dat belooft dus veel goeds dit seizoen!

Thijs Leuven

Quote from: "Thijs Leuven"7 Maart speel ik met mijn band The Mondays in Theater Lexor te Heerlen! Op deze avond gaan we een live CD opnemen waar een forse hoeveelheid publiek natuurlijk meer dan welkom is.

Je mag naar binnen vanaf 20.15u en de kosten bedragen slechts €5,-

Wie kan ik allemaal verwelkomen volgende week zondag?  8)

Nou?  :-D

Amanda

Dit jaar weer 2x in de Doelen in Rotterdam.

We zijn gevraagd om het 25-jarig jubileumconcert van de Zondagochtendconcerten te begeleiden.
Artiesten: Lee Towers, Joke Bruijs, Gerard Cox en Tony Neef.
Datum: 31 oktober.

En natuurlijk weer het kerstconcert.

Verder nog:
27 maart: solistenconcours
17 april: concert met Laura Vlasblom (ik speel datzelfde concert Adios Nonino van Piazolla)
24 april: concert als invaller
12 juni: D examen
Eind juni: zomeravondconcert
20 december: Isala theater Capelle a/d IJssel, kerstconcert.

En ik ben er vast nog wat vergeten  :-D
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Zoot

Quote from: "Amanda"Artiesten: Lee Towers,

:lol:   zorg dat je links van 'm staat    :lol:

als het wat dichter bij was kwam ik zeker even kijken........ :roll:    ben een grote fan      :roll:

zomertje

Vandaag Waylon gezien in zoetermeer. Met Ben op tenorsax en een voor mij onbekende op barisax :) Lekker concertje, alleen beetje veul decibellen  :lol:
Ga toch maar oordoppies aanschaffen denk ik  :oops:
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Zoot

Quote from: "zomertje"Ga toch maar oordoppies aanschaffen denk ik  :oops:

:-D

JR

Quote from: "Zoot"
Quote from: "zomertje"Ga toch maar oordoppies aanschaffen denk ik  :oops:

:-D

Aha . . . jij hebt er een paar meegemaakt  :smt005
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Zoot

:shock:  Eh. Wat?  ..... Wat Zeg Je?   :shock:

Amanda

Ik zit niet vooraan en aan de andere kant.
Dus dat is veilig  :-D
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo