Main Menu

Saxforum-meeting?

Started by JR, 20 April 2009, 15:50:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HenkJ

..was een geintje...ik ben een mannetje met een nieuw speeltje..
TopSax "PRESTIGE" 2009 serie II Alt (Te koop voor maar 250,- zgan, smoke grijs-zwart met zilverkleur mechaniek, complete set)

the martin

Nieuwe speeltjes zijn altijd leuk.. Zegt de man die net afgelopen zaterdag zijn nieuwe leaseauto heeft opgehaald  :-D

HenkJ

FF serieus: momenteel heb ik 1x LEGEND custom tenor, 1x seriesIII ULTIMATE alt, 2x seriesII PRESTIGE alt en 2 x SONATA alt (made by GULF) hier staan (plus 2 x seriesII ULTIMATE gebruikt).
Ik kan dus wel wat laten zien, maar dan moet de meeting niet ergens in juli of later zijn.
Ik probeer zo weinig mogelijk op voorraad te hebben ivm de voorfinanciering.

Ik neem aan dat een dealer de reiskosten krijgt vergoed?
 :lol:
TopSax "PRESTIGE" 2009 serie II Alt (Te koop voor maar 250,- zgan, smoke grijs-zwart met zilverkleur mechaniek, complete set)

JR

OK, er is dus veel belangstelling en Artishock lijkt een goede locatie.

Wie wil navragen op welke weekend-dag in juni er plaats is?

Of zal ik dat doen?
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Tony

Jij mag het doen maar ik wil het ook wel doen hoor...
Laat maar even weten.

deHerbergier

Als we niet iets anders hebben ben ik ook van de partij...

JR

Quote from: "Tony"Jij mag het doen maar ik wil het ook wel doen hoor...
Laat maar even weten.

Als jij een contact daar hebt, wil jij het dan doen?
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

JR

Wat betreft het programma . .  :-k

Een voorstel:

's ochtends:

Binnenkomen, lekker leuten en leuteren. Sax-tentoonstelling?
Daarna een "uitwissel en probeer" blokje.

'Middags:
Het lijkt mij erg leuk  :smt115

En tenslotte een "open-podium" om elkaar te verblijden en te verbazen? 8)

Ik kijk uit naar jullie ideeën over de invulling.

Ralph

Klinkt top JR! Ik heb alleen de bari versies van een heleboel kwartet stukken, vooral semi- klassiek als gershwin maar ook wel algemenere stukken. Ik zou wel een paar volledige stukken unnen regelen als dat nodig is (weet nog niet of ik zelf kom, maar anders kan ik ze wel opsturen).
NOg leuker lijkt me om een soort bigband opstelling te maken met zn allen tegelijk.. Maarja dan heb je ook een band en volledige stukken nodig en iemand die het een beetje kan leiden... Btje veel werk, maar wie weet is er iemand die dit kan en wil. miss leuke uitdaging voor benny?

Open podium lijkt me ook zeker vet (H) Miss leuk dat mensen dan met cd mee kunne spelen en zo... maar ik neem aan dat dat daar wel een cdspeler is ;)

Waar is het eigenlijk? Ik woon in drenthe.. moet ik dan ver rijden?  :(
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*

JR

Artishock ligt in de buurt van Soest. redelijk centraal in het land.

Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar het is niet ver van station Soestdijk. zo'n 300 meter.

Dus de trein is ook een optie

En voor diegenen die qua trein in een moeilijk hoek zitten is een pool-item is zo gemaakt, nietwaar  :-D

Voor meer info, kijk op http://www.artishock-soest.nl/

Ralph

Ok, das me iets te ver weg  :shock: Tenzij ik met iemand mee kan rijden idd ;)
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*

niesten

Quote from: "RalphH"Ok, das me iets te ver weg  :shock: Tenzij ik met iemand mee kan rijden idd ;)

Jou oppikken wordt me net te ver (moet uit Z-Limburg komen, dus ruim 2 uur onderweg, jouw oppikken zou dan meer dan 3 uur extra zijn, schat ik zo).

Maar zodra ik de datum weet, kan ik zeggen of ik kan...en dus kom :-))

Zoot

Quote from: "niesten"dus ruim 2 uur onderweg, jouw oppikken zou dan meer dan 3 uur extra zijn, schat ik zo).Maar zodra ik de datum weet, kan ik zeggen of ik kan...en dus kom :-))

Als je toch over Rolde  :-D ...
....      :)  die auto komt wel vol.....  :)
 8) en anders moet RalphH maar met mij meerijden     8)

Thijs Leuven

Quote from: "niesten"
Quote from: "RalphH"Ok, das me iets te ver weg  :shock: Tenzij ik met iemand mee kan rijden idd ;)

Jou oppikken wordt me net te ver (moet uit Z-Limburg komen, dus ruim 2 uur onderweg, jouw oppikken zou dan meer dan 3 uur extra zijn, schat ik zo).

Maar zodra ik de datum weet, kan ik zeggen of ik kan...en dus kom :-))

Misschien dat ik mee ga. Hangt er natuurlijk volledig van af of ik dan tijd heb.  :)
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

JR

We zijn "on-the-roll".  Als alles klopt is Tony bezig om met Artishock een datum te prikken . .

Allemaal duimen a.u.b.   :smt023