Wanneer kan jij? Saxforum-meeting 2009

Started by JR, 09 May 2009, 14:36:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JR

Geef aan op welke data jij kan komen op de Saxforum-meeting 2009. :roll:

( zie viewtopic.php?f=39&t=4436)

Meerdere keuzes zijn mogelijk!!

Welke aanvangstijd (en duur) vind jij prettig.

Geef hier liefst één optie aan.

Als je schema is verandert (of bij vergissingen) kan je je input wijzigen.

Succes ermee,

JR
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Shofar

Ik denk dat 13-18u een makkelijkere optie is. Geen geklungel met eten dan. Nu ja, als iedereen
wil opteren voor sonde voeding, dan is dat netjes opgelost  :-D
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

niesten

Aangezien er toch al een behoorlijke reistijd aan vast zit, mag het voor mij een hele dag zijn. Gezien de vertrektijd bij een aanvang van 10:00 (dat wordt dan ca. 07:00), heb ik in de pol toch gekozen voor 13:00 - 18:00. Maar 11:00 - 18:00 zou wat mij betreft nog liever zijn.
En de lunch.....ach, met z'n allen lunchen (en daarbij de ervaringen van de eerste paar uur bespreken) is toch ook hartstikke gezellig.

Tot nu toe staat 27 juni aan kop. Die dag zal ik dus voorlopig maar eens vrijhouden.

deHerbergier

Quote from: "niesten"Tot nu toe staat 27 juni aan kop. Die dag zal ik dus voorlopig maar eens vrijhouden.

Het zou jammer zijn, dan kan ik niet. Een concert gaat toch voor :).

Zoot

Quote from: "deHerbergier"Het zou jammer zijn, dan kan ik niet. Een concert gaat toch voor :).

:shock: zaterdagmiddag concert?

Liever een zaterdag, andere zaken zijn dan óók open, lunchrooms  :lol:  
en ik heb dan gekozen voor de 20e óf de 27e Juni... (  8) 12 juni is de SaxDag in Groningen 8)   en om twee dagen achter elkaar........ dus 13 juni valt af )   Zaterdags zijn de winkels open tot 17.00 uur dus dan die maar ( 10.00 - 17 00 uur )             =D>
CU      :-D           ( at last   )

deHerbergier

Quote from: "Zoot"
Quote from: "deHerbergier"Het zou jammer zijn, dan kan ik niet. Een concert gaat toch voor :).

:shock: zaterdagmiddag concert?

Yep, uitje met orkest incl. concert. :)

saxtammie

Ik heb ook liever een zaterdag dan een zondag, maar 13 en 27 juni kan ik niet :(  (selmer saxofoondag en vrijgezellenfeest van m'n zus :D )
De tijd maakt mij niet uit..

Zoot

misschien is het leuker voor de Gastheer dat we 20 juni komen.......

//http://www.jazzbelowthesea.nl/programma.php           mooie opsteker voor hem dan..... toch...   =D>
 8)  moet hij er zelf nog een beetje reclame voor maken 8)

JR

Quote from: "Zoot"misschien is het leuker voor de Gastheer dat we 20 juni komen.......

//http://www.jazzbelowthesea.nl/programma.php           mooie opsteker voor hem dan..... toch...   =D>
 8)  moet hij er zelf nog een beetje reclame voor maken 8)

Ziet er leuk uit, dat festival,

maarreh  . . .  als ik het programma zo zie is er dan weinig tijd over voor een forum-meeting.
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

k317

Heb ik mogelijk gemist: waar de meeting? En zijn er kosten aan verbonden?

En wat is het idee om zo'n dag te doen?

't Is met saxen, dus zal vast wel leuk/gezellig zijn!!

Tijd maakt mij niet zo heel veel uit. Heb mijn voorkeursdata aangegeven. Als de datum definitief is vastgesteld, zal ik z.s.m. laten weten of ik kom.

Groeten!!
Groeten, Karin

S: Selmer series III (nr. 588xxx) en voor de kids een Roy Benson by Dixon (nr. 959xxx; gebogen model) A: Selmer SA80 Serie II (nr. 496xxx) T: Selmer Mark7 \'79 (nr. 291xxx) en een Jupiter 787 voor de boerenkapel Plus: Maestro fluit, Jaeger piccolo, B&M Champion trompet en Indiaase poc

Zoot

Quote from: "JR"Ziet er leuk uit, dat festival,  
maarreh  . . .  als ik het programma zo zie is er dan weinig tijd over voor een forum-meeting.

we   8)  ZIJN dan onderdeel van het festival......   :-D        

ps  :idea: Vorig jaar was er een workshop saxofoon voor de jeugd.... =D> ....   dit jaar bij  Saxrep op herhaling :idea:

harpje

weekeind van 28 juni kan ik echt niet. familieBBQ helemaal in Neede tegen de duitse grens aan. Dus veel te ver.

the martin

Thijs Leuven

Wat staat aan kop? Ik ga niet stemmen omdat ik eigenlijk bijna altijd wel kan, en als ik niet kan maakt het me niet zo heel erg veel uit.  :)
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Ralph

Quote from: "Thijs Leuven"Wat staat aan kop? Ik ga niet stemmen omdat ik eigenlijk bijna altijd wel kan, en als ik niet kan maakt het me niet zo heel erg veel uit.  :)
za 27 staat voorop met 9 stemmen, gevolgd door 4 andere datums met 7 stemmen xD
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*