Nou, het concert is geweest. Wat een fantastische ervaring!!
Mijn verslag van vandaag:
Om 7.00u vanochtend ging de wekker. Nee hè, werken :?
Dus ik wilde de wekker uitzetten, toen ineens het kwartje viel. En toen was ik ook meteen klaarwakker :-D
Bleek dat ik de volgende deur moest hebben
Maar goed, uiteindelijk dus binnen. Toen op zoek naar de kleedkamer. Dat stond gelukkig aangegeven op een monitor en ook die was zo gevonden.
Nog tijd voor een bekertje thee en even kletsen. Dan sax uitpakken en klaarmaken voor de soundcheck.
Dat begon iets later, maar toen was het eindelijk zover. Het podium op!
Wat een machtige en indrukwekkende zaal! Ik zat op het eerste verhoogde podium, op de hoek. Vol in het zicht dus...
We hebben wat nummers gespeeld om alles te testen. Met koor en solisten en nog even apart.
Om 10.30u moesten we het podium weer verlaten, want de deuren gingen open en de mensen mochten naar binnen.
Dus wij weer terug naar de kleedkamer.
Wel grappig, want op weg naar de kleedkamer kwamen we voorbij de ingang van het balkon en de loge. En wie zag ik daar, mijn ouders

Dus nog even gedag gezegd en de kleedkamer in.
Daar een appeltje gegeten, wat gedronken, nog even naar de wc geweest en gekletst. Toen was het tijd om af te stemmen.
Om 10.50u moesten we weer naar beneden. Tijdens het wachten in de coulise kon je het podium zien.
Wat een mensen

o

o
Helemaal uitverkocht, dus 2500 man publiek.
En geloof me, dat is veel. Heel veel :-D
Helaas moet ik dan gewoon werken.
Maar ik heb nog wat concerten in het vooruitzicht, waaronder het Isala theater in Capelle a/d IJssel, Kunstmin in Dordrecht en volgend jaar weer kerstconcert in de Doelen

Het was geweldig!