Main Menu

Yanangisawa T800

Started by deHerbergier, 02 September 2009, 07:53:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

deHerbergier

Ik had hem al een aantal weken in huis, een Yanagisawa T800 van zo'n 25 jaar oud (Voor een koopje op de kop getikt in duitsland). Maar nu, nadat alle mankementen verholpen zijn is de beslissing pas gevallen: Hij mag blijven. Dus naast mijn onvolprezen yanasopraan beschik ik nu ook over een yanatenor. (Als iemand nog een eastman tenor zoekt, die is dus bij deze te koop)

Helaas heb ik alleen nog het fotootje dat ik vlak na aankoop maakte. Vanavond hoop ik even tijd te vinden om wat nieuwe te maken.

Overzichtsfoto

Zoot

QuoteVoor een koopje op de kop getikt in duitsland

mmmm, wil ik ohoook. hoeveel is een koopje?
wie heeft de revisie gedaan? kost da.......        :o

deHerbergier

Quote from: "Zoot"

Het koopje: viewtopic.php?f=3&t=4240&p=49389#p49389

Alle problemen zijn opgelost door: Frits de Wit. (Kosten? Tja, hij heeft er zo'n twee uur aan besteedt - denk ik -, zie hier zijn prijs). En hij heeft prima werk geleverd...

Zoot

Quote from: "deHerbergier"
Quote from: "Zoot"

Het koopje: viewtopic.php?f=3&t=4240&p=49389#p49389

Alle problemen zijn opgelost door: Frits de Wit. (Kosten? Tja, hij heeft er zo'n twee uur aan besteedt - denk ik -, zie hier zijn prijs). En hij heeft prima werk geleverd...

dat topic had ik ff gemist ( heb niks met boerenkapels  hihi)   maar koopje  =D> inderdaad,
 8)   veel plezier ermee   8)

Maaarten

ah, dat was jouw vrouw, die belangstelling had voor mijn yamaha mondstuk. :-)

deHerbergier

Quote from: "Maaarten"ah, dat was jouw vrouw, die belangstelling had voor mijn yamaha mondstuk. :-)

Kan ik me in ieder geval fatsoenlijk mee vertonen in de harmonie... :lol:

CBone

Goed gedaan, hier misschien wat minder bekend, maar op veel plaatsen een geliefde toeter en terecht. Heel veel tenor voor weinâg. Congrats, daar ga je veel plezier van hebben.

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

deHerbergier

Daan

Altijd super om te zien :) . Leuk dat je foto's hebt gemaakt en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.   =D>
Ik mis nu alleen nog een geluidsopname ;)  :-D
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

deHerbergier

Quote from: "Daan"Altijd super om te zien :) . Leuk dat je foto's hebt gemaakt en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.   =D>
Ik mis nu alleen nog een geluidsopname ;)  :-D

Uhm.... Ik denk dat je dat nog niet wil horen. Zolang speel ik nog geen tenor... Ik heb mijn sopraanacitiveiten weleens opgenomen, maar of het nu de opnamemogelijkheden of mijn speelkunsten waren, ik vond het niet klinken.