Main Menu

New MaartenH

Started by MaartenH, 08 September 2009, 13:20:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zoot

als je dan tóch bezig bent..........   :-D

platenspeler

Quote from: "Zoot"als je dan tóch bezig bent..........   :-D
hij heeft meer aan een leuke studie sax  :roll:

Maarten

PS. En Tony was me voor ... Dank voor het gummen

t: Martin Committee III, Martin HC Committee I a: Martin HC Master, Martin Handcraft, Conn 50M c: Martin Handcraft[/color]

harpje

ik wil niet zeuren maar ik zie nog steeds zijn hele adres staan op het forum als ik naar hem toe ga. Kan Tonie dat niet weghalen?

platenspeler

Quote from: "harpje"ik wil niet zeuren maar ik zie nog steeds zijn hele adres staan op het forum als ik naar hem toe ga. Kan Tonie dat niet weghalen?

Hmm, Ik denk dat iedereen hierboven in z´n eerste post z´n adres nog ziet staan.

Maarten

t: Martin Committee III, Martin HC Committee I a: Martin HC Master, Martin Handcraft, Conn 50M c: Martin Handcraft[/color]

Tony

Quote from: "harpje"ik wil niet zeuren maar ik zie nog steeds zijn hele adres staan op het forum als ik naar hem toe ga. Kan Tonie dat niet weghalen?
Mijn naam komt minimaal zo'n 2788 (nu 2789) keer voor op het het forum. En nog schrijf je 'm verkeerd :(

Thijs Leuven

Ach Toony, je spreekt het toch hetzelfde uit!  :-D
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Maaarten

Quote from: "Tony"
Mijn naam komt minimaal zo'n 2788 (nu 2789) keer voor op het het forum. En nog schrijf je 'm verkeerd :(

dan maar een ezelsbruggetje, I'm Tony Montana......

Daan

Quote from: "Maaarten"

Ik kan me nog herinneren dat je naam Anthony is  :twisted:  :-D
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Tony

Quote from: "Daan"Ik kan me nog herinneren dat je naam Anthony is  :twisted:  :-D

SaxieRob

Quote from: "Maaarten"

Tony,

Misschien tijd voor een eigen draadje in deze sectie ???  :lol:

groet,
Rob.

Tony

Blijkbaar... of gewoon terug naar ontopic :)

harpje

ahum sorry, in de snelheid geschreven en niet op de schrijfwijze gelet. :oops:  Ik heb zowiezo moeite om namen te onthouden. Heb zelfs de schrijfwijze van mijn eigen naam veranderd. Lidia in plaats van Lydia

Sebo

Tja onhouden is lastig, maar dat was me al duidelijk :-D  :-D

Grtz. Sebo

onThouden daarentegen is idd veeeeeel eenvoudiger  :-D  :-D

Kzaltnieweerdoen ;-)
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

MaartenH

Quote from: "SaxoMike"Ook een warm welkom van mijn kant.

Let u aub wel op met het plaatsen van adresgegevens? Je weet maar nooit, toch?

Mvg,
Saxomike

Dank je voor de tip  :wink: Maar geen nood. Je loopt zomaar niet binnen bij ons. En voor de rest wil ik leuke mensen leren kennen. 8) Nu weten de leuke mensen mij te vinden... en hopelijk zeef ik de slechte er wel uit!  :wink: Doeiiiiiiiiii

MaartenH

Allen, dank voor het warm ontvangst  :D