Theo Wanne Mouthpieces

Started by Ben Rodenburg, 12 October 2009, 18:36:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maaarten

ze hebben wel grof schuurpapier gebruikt zeg :lol:

Maaarten

Wat moet dat makkelijk zijn. zon vaste binder.

Ben Rodenburg

Haha, ja ti's best een speciaal dingetje voor me. Niet alleen omdat tie fantastisch speelt maar omdat ik er best hard voor heb moeten werken haha!!!

Zon vaste binder is heel relaxed. Altijd de sound die je wilt, nooit gezeik tijdens het stemmen dat je binder opeens op de grond ligt, ideaal
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

zomertje

Quote from: "Zoot"eh eeh.............        geen foto's van Waylon........ Diana........     een overweldigende menigte....
een saxofonist bezig met z'n solo.......( met een WOW mondstuk )    Marco........      and his friends.....

:-D

Geen Waylon @ Gelredome gisteren. Wel jammer, ik had er wel zin in :) Hoewel Alain Clark het gat prima heeft opgevuld, ook met een lekkere band trouwens :)

Had hier eigenlijk willen roepen: "He, waar was je nou ;) "  :-D
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Ben Rodenburg

Ja klopt!

Vanwege de omstandigheden van de entertainment group hebben ze besloten om de  artiest vanuthun eigen bureau te nemen als voorprogramma helaas haha.

We komen er vastnog wel een keertje!
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Zoot

Quote from: "zomertje"Geen Waylon @ Gelredome gisteren. Wel jammer, ik had er wel zin in :) Hoewel Alain Clark het gat prima heeft opgevuld, ook met een lekkere band trouwens :) Had hier eigenlijk willen roepen: "He, waar was je nou ;) "  :-D  =D>  =D>  ik denk het ook [/size][/b]

zomertje

Quote from: "Zoot"
Quote from: "zomertje"Geen Waylon @ Gelredome gisteren. Wel jammer, ik had er wel zin in :) Hoewel Alain Clark het gat prima heeft opgevuld, ook met een lekkere band trouwens :) Had hier eigenlijk willen roepen: "He, waar was je nou ;) "  :-D  =D>  =D>  ik denk het ook [/size][/b]
Zeker niet verkeerd, en lekker die baritonsax er tussendoor elke keer. Owh, ik weet al waar ik over een paar jaar (later als ik groot ben ;) ) geld aan ga uitgeven  :-D Iets teveel langzame onbekende nummers :) Het einde met A Brand New Day was wel weer erg lekker :)

En Waylon met Benny kom ik vast nog wel ergens tegen :)
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Ben Rodenburg

Die baritonsaxofonist had vorige week nog
met ons meegespeeld bij BNN. Arjan Muusz, echt een monster.

Hij stond voor de bigband waar ik met Sonja een tijd in heb gezeten!

Maaarten

gelukkig zijn de theo wanne kroonluchters wel betaalbaar

Tony

Wat een enorm mooi mondstuk om te zien die Ambika.
Heb je ook die andere (Gaia en Durga) geprobeerd? Wat waren de verschillen?

Ben Rodenburg

Ik heb de Gaia en de kali geprobeerd. De gaia heeftm inder ballen dan de ambika, en de kali vond ik te dun van toon.

De ambika had ik ook als eerst geprobeerd n die vond ik gewoon t vetst klinken. Heel veelzijdig. De kali was ook goed, maar helaas in 1 ding. Hard en stoer haha. Sub klonk niet zo mooi als op de ambika.

Ben Rodenburg

Hier 2 fragmenten. Eentje van de otto link en eentje van de ambika. Riet: rico jazz filed 3s. HEtzelfde riet op beide mondstukken. Eerst heb ik de ambika gespeeld, daarna de link.

http://www.4shared.com/file/141928153/9 ... /Link.html
http://www.4shared.com/file/141928154/2 ... mbika.html

Maaarten

leuk, speelt die ambika ook wat makkelijker? Ik vind het link geluid meer mijn smaak, maar de ambika lijkt over het gehele bereik wat voller.

Ben Rodenburg

klopt idd, de ambika spreekt een stuk makkelijker aan. komt wel in de buurt van een oude link, een early babbit ofzo, maar speelt gewoon een heel stuk beter en is (voor mijn gevoel) een stuk betrouwbaarder. Mijn otto link heeft een beetje een eigen wil :P

Tony

Lijkt of je meer controle hebt over de Ambika t.o.v. de Link en de Ambika wat direkter is... maar kan me vergissen.
Lekkere sound hoor :)